Майстер - клас "Українська мова - методичне панно"

Про матеріал
Практичний досвід використання інноваційних технологій за допомогою мнемотехніки, інтерактивних технологій, технологій розвитку критичного мислення, ІКТ на уроках з мовно-літературної галузі. Корисний для перегляду вчителям початкових класів, вчителям мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер - клас Підготувала вчитель початкових класів Лубенської ЗШ І-ІІІ ст. №7 ім. Віри Роїк Кривчун. Л.В

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Тема майстер – класу: «Українська мова – методичне панно»

Номер слайду 5

Завдання майстер - класу 1. Показати свій практичний досвід шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм педагогічної діяльності на уроці з мовно - літературної галузі; 2. Показати на практиці ефективність використання прийомів за допомогою мнемотехніки, інтерактивних технологій, технологій розвитку критичного мислення. Спільно відпрацювати застосування методичних підходів і прийомів в діяльнісно - імітаційному режимі.

Номер слайду 6

Актуальність теми Відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти однією з найважливіших проблем викладання української мови та літературного читання є розвиток мовної, мовленнєвої компетентностей молодших школярів. Учитель початкових класів повинен постійно удосконалювати процес навчання, що дозволяє дітям ефективно і якісно засвоювати програмний матеріал.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

«Щоб запалити вогонь в очах дітей, треба самому горіти» Конфуцій

Номер слайду 10

Вправа «Поле очікувань»

Номер слайду 11

Сенкан Сенкан – це технологія розвитку критичного мислення на стадії синтезу та рефлексії. Цей метод подобається всім учням. Його можна використовувати на всіх етапах уроку. На початку заняття сенкан (синквейн) можна використати для мотивації класу або для з’ясування, наскільки учні обізнані з даною темою. На завершення уроку сенкан можна використати для підбиття підсумків, перевірки рівня сприймання матеріалу, уміння характеризувати поняття і явища.

Номер слайду 12

Мнемотехніка (від грецького: mneme – пам'ять і techne – мистецтво, майстерність – мистецтво запам'ятовування) - Сукупність спеціальних прийомів і способів, що полегшують запам’ятовування і збільшують обсяг пам’яті, шляхом утворення асоціацій

Номер слайду 13

Мнемотехніка у початковій школі

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Метод «Підсилення» Прийом «Візуалізація» Запам’ятати послідовно 15 слів

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Використання ІКТ

Номер слайду 18

Інформаційно-комп’ютерні технології здійснюють вплив на емоційну сферу молодшого школяра, сприяючи підвищенню пізнавальної активності, підвищенню інтересу до предмета та навчання взагалі, активізації навчальної діяльності учнів.

Номер слайду 19

Квітка запитань Ромашка Блума

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Фразеологічна головоломка

Номер слайду 22

Кубування Одним з найпопулярніших прийомів для розвитку критичного мислення на моїх уроках є «Кубик Блума», що був створений відомим американським вченим та психологом-педагогом Бенджаміном Блумом. Головна мета використання прийому полягає у закріплені матеріалу, вмінні аналізувати отриманні знання та використовувати їх на практиці. За допомогою такого методу учні вчаться самостійно розв’язувати питанні, спираючись на здобутті знання та розвивати логічне і творче мислення.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Віночок очікувань

Номер слайду 26

З найкращими побажаннями!

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Літературні джерела https://naurok.com.ua/prezentaciya-frazeologizmi-praktikum-povtorennya-ta-uzagalnennya-vivchenogo-6-klas-147242.html https://www.facebook.com/369175070302307/posts/647888359097642/ https://ppt-online.org/114495

ppt
Додано
3 червня
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку