З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020)
Діагностична робота №7. (Лексична тема. Приховані можливості речей. Мовна тема. Прикметник: зв'язок з іменником, зімнювання за числами.Змінювання прикметників за родами.
у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.
За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Самоаналіз |
Познач V: (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Рівень реалізації навчальної діяльності |
Рівень результату навчання |
розпізнавання об'єкта вивчення → |
“П” - початковий |
репродуктивний → |
“С” - середній |
продуктивний → |
“Д” - достатній |
продуктивно-творчий → |
“В” - високий |
Діагностична робота №7
№3/п завд. |
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів |
ПІБ учня/учениці
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Знає визначення прикметника, на які питання він відповідає (“П”) |
|
|
|
|
|
|
2 |
З'єднує прикметники з відповідними іменниками (“С”) |
|
|
|
|
|
|
3 |
Позначає групу прикметників, які стоять у множині або однині (“С”) |
|
|
|
|
|
|
4 |
Змінює словосполучення прикметником (“Д”) |
|
|
|
|
|
|
5 |
Групує і записує прикметники за родами, додаючи до них іменники (“Д”) |
|
|
|
|
|
|
6 |
Складає і записує власну загадку про зайчика, використовуючи запропоновані прикметники (“В”) |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 24-27 Тема 7.Приховані можливості речей
Діагностична робота №7
Варіант 1
Тема.Прикметник:
зв'язок з іменником, зімнювання за числами.
Змінювання прикметників за родами.
1.Слова, що називають ознаку предметів і відповідають на питання який? яка? яке? які? - це …
А) іменник
Б) прикметник
В) дієслово
2.З'єднай прикметники з відповідним іменником
Глибоке, спокійне, синє ● ● вода
Чиста, прохолодна, прозора ● ● море
Смачне, соковите, кругле ● ● яблуко
3.Познач групу прикметників, які стоять у множині
А) блакитний, молочний, розбиті, весняна
Б) сизокрилі, шкільні, світлі, безкрайні
В) вечірня, порядна, морквяна, сімейний
4.Заміни словосполучення прикметником і запиши за зразком
Зразок: варення з малини - малинове
Каша з пшона - ________________
Будинок з цегли - _______________
5.Згрупуй і запиши прикметники у три колонки за родами, додавши до них іменники.
Зразок: ч.р. ж.р. с.р.
зимовий ранок дружня бесіда широке поле
Дощовий…, соковита…, чесне…, український…, ясне…, білокора… .
6.Склади і запиши загадку про зайчика, використовуючи прикметники.
сірий, куций, довгий, білий.
Тиждень 24-27 Тема 7.Приховані можливості речей
Діагностична робота №7
Варіант 2
Тема.Прикметник:
зв'язок з іменником, зімнювання за числами.
Змінювання прикметників за родами.
1.Прикметники відповідають на питання:
А) хто? що?
Б) який? яка? яке? які?
В) що робить? що роблять?
2.З'єднай прикметники з відповідним іменником
Смачне, соковите, кругле ● ● яблуко
Глибоке, спокійне, синє ● ● вода
Чиста, прохолодна, прозора ● ● море
3.Познач групу прикметників, які стоять в однині
А) тепле, красива, шкільна, міцний
Б) сизокрилі, шкільні, світлі, безкрайні
В) вечірня, порядні, морквяна, сімейні
4.Заміни словосполучення прикметником і запиши за зразком
Зразок: варення з малини - малинове
Стрічка з шовку - ________________
Кисіль з вишень - _______________
5.Згрупуй і запиши прикметники у три колонки за родами, додавши до них іменники.
Зразок: ч.р. ж.р. с.р.
зимовий ранок дружня бесіда широке поле
Житнє…, пекуче…, соковита…, довгий…, чарівна…, холодний… .
6.Склади і запиши загадку про зайчика, використовуючи прикметники.
сірий, куций, довгий, білий.