Діагностична тестова робота №8 (Дієслово. Змінювання дієслів за часами.Написання “не” з дієсловами.)

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020) Діагностична тестова робота №8. (Лексична тема. Погода. Мовна тема. Дієслово.Змінювання дієслів за часами.Написання “не” з дієсловами. у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020)

 Діагностична тестова робота №8. (Лексична тема. Погода. Мовна тема. Дієслово.Змінювання дієслів за часами.Написання “не” з дієсловами.

 у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Рівень реалізації навчальної діяльності

Рівень результату навчання

розпізнавання об'єкта вивчення              

П” - початковий

репродуктивний                                       

С” - середній

продуктивний                                          

Д” - достатній

продуктивно-творчий                             

В” - високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №8

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знає визначення дієслова, на які питання він відповідає (“П”)

 

 

 

 

 

 

2

Називає групу дієслів (“П”)

 

 

 

 

 

 

3

Позначає рядок, у якому “не” з дієсловами пишеться окремо(“С”)

 

 

 

 

 

 

4

Добирає за змістом дієслова, записує речення(“Д”)

 

 

 

 

 

 

5

Добирає до дієслів форми минулого, теперішнього та майбутнього часу(“Д”)

 

 

 

 

 

 

6

Продовжує текст-міркування, складаючи правила поведінки в природі, правильно записуючи “не” з дієсловами(“В”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 28-31                        Тема 8.Погода

                    Діагностична робота №8

  Варіант 1

                            Тема.Дієслово.

Змінювання дієслів за часами.Написання “не” з дієсловами.

1.Слова, що називають дію предмета і відповідають на питання що робить? що роблять? - це …

А) іменник

Б) прикметник

В) дієслово

 

2. Познач групу дієслів

А) смакує, малювати, дивиться

Б) смачний, намальований, дивовижний

В) смак, погода, дощ

 

3.Познач рядок, у якому “не” з дієсловами пишеться завжди окремо

А) (не)нависть, (не)доля, (не)діля

Б) (не)будує, (не)падає, (не)хурделить

В) (не)охайний, (не)зрілий, (не)уважний

 

4.Прочитай. Добери з дужок дієслово, що найбільше підходить за змістом. Запиши речення.

(Завітала, настала, прийшла ) тепла весна. (Встала, ожила, пробудилась) від змивого сну природа.

 

5.До поданих дієслів добери форми минулого, теперішнього і майбутнього часу

Зразок:   летіти - (що робив?)  летів,

(що робить?) летить,

(що робитиме?) летітиме

Світити -

Падати -

 

6.Продовж текст-міркування, вживаючи “не” з дієсловами.

 Відпочиваючи на природі, будьте уважними і обережними

 Не ….

Тиждень 28-31                        Тема 8.Погода

                    Діагностична робота №8

  Варіант 2

                            Тема.Дієслово.

Змінювання дієслів за часами.Написання “не” з дієсловами.

1.Дієслова відповідають на питання:

А) хто? що?

Б) який? яка? яке? які?

В) що робить? що роблять?

 

2. Познач групу дієслів

А) весняний, чарівний, допитливий

Б) мерехтить, світить, мріє

В) спів, мрія, мерехтіння

 

3.Познач рядок, у якому “не” з дієсловами пишеться завжди окремо

А) (не)будує, (не)падає, (не)хурделить

Б)  (не)нависть, (не)доля, (не)діля

В) (не)охайний, (не)зрілий, (не)уважний

 

4.Прочитай. Добери з дужок дієслово, що найбільше підходить за змістом. Запиши речення.

(Пече, гріє, світить ) лагідне весняне сонечко.

(З'явились, виросли, розпустились) на деревах зелені листочки.

 

5.До поданих дієслів добери форми минулого, теперішнього і майбутнього часу

Зразок:   летіти - (що робив?)  летів,

(що робить?) летить,

(що робитиме?) летітиме

Гріти -

Зеленіти -

 

6.Продовж текст-міркування, вживаючи “не” з дієсловами.

 Відпочиваючи на природі, будьте уважними і обережними

 Не ….

 

docx
Додано
27 серпня 2022
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку