Діагностична тестова робота №9 (Інтерв'ю, повідомлення, оголошення)

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020) Діагностична тестова робота №9. (Лексична тема. Я - людина. Мовна тема. Інтерв'ю, повідомлення, оголошення у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020)

 Діагностична тестова робота №9. (Лексична тема. Я - людина. Мовна тема. Інтерв'ю, повідомлення, оголошення

 у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Рівень реалізації навчальної діяльності

Рівень результату навчання

розпізнавання об'єкта вивчення              

П” - початковий

репродуктивний                                       

С” - середній

продуктивний                                          

Д” - достатній

продуктивно-творчий                             

В” - високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №9

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знає визначення інтерв'ю, повідолмення, оголошення(“П”)

 

 

 

 

 

 

2

Називає і з'єднує типи статей з відповідною назвою (“П”)

 

 

 

 

 

 

3

Вибирає оголошення, яке містить достатньо інформації(“С”)

 

 

 

 

 

 

4

Дає відповіді інтерв'юеру(“Д”)

 

 

 

 

 

 

5

Складає власне повідомлення(“Д”)

 

 

 

 

 

 

6

Пише коротке текстове повідомлення (оголошення) про святкування Дня Конституції, Дня Незалежності(“В”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 32-33                        Тема 9. Я - людина

                    Діагностична робота №9

  Варіант 1

         Тема.Інтерв'ю, повідомлення, оголошення

1.Інтерв'ю - це …

А) бесіда, побудована за певним планом через безпосередній контакт інтерв'юера з респондентом, з обов'язковою фіксацією відповідей   

Б) те, що доводиться до чийого-небудь відома, сповіщається комусь письмова чи усна інформація

В) коротке текстове повідомлення, котре містить різну за призначенням інформацію (назва, дата, місце проведення, організатор змісту події та умови, підпис)

 

2. З'єднай типи статей з відповідною назвою

 

інтерв'ю ●

● Повідомляємо вам про зарахування дитини у 1 клас даної школи                    

повідомлення ●

● У школі відкрили гурток танців. Читайте інтерв'ю з одним з учасників

     - Чи сподобалося вам танцювати у групі ?

  • Так, я активно рухаюсь під музику.
  • Чи плануєте танцювати в парі?
  • Ні, мені більше подобаються танці в групі.

оголошення ●

● Учні 3 класу запрошують батьків на свято “Новорічні еко іграшки”, яке відбудеться 28 грудня о 13:00 год. в приміщенні актового залу школи

 

3.Яке оголошення з сайту школи містить достатньо інформації ?

А) День української державності святкуватимемо в неділю.

Б) Святкуємо День української державності 28 липня о 15:00 год. на шкільному подвір'ї.

В) Запрошуємо всіх усні та батьків на свято Деня української державності

 

 

 

4. Уяви, що в тебе беруть інтерв'ю. Запиши відповіді на такі питання:

  • Чи подобається тобі дистанційне навчання ?

___________________________________________________________

  • В чому його переваги або недоліки ?

___________________________________________________________

 

5.Прочитай повідомлення. Напиши власне повідомлення про свого домашнього улюбленця “Зникнення чотирилапого”.

 Учора, 25 травня, у третьому класі в одного з учнів загубилася лінійка. На місце виїхала слідча група з собаками-нишпорками.

 

6.Напиши оголошення про святкування Дня Конституції у твоїй школі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 32-33                        Тема 9. Я - людина

                    Діагностична робота №9

  Варіант 2

         Тема.Інтерв'ю, повідомлення, оголошення

1.Оголошення - це …

А) бесіда, побудована за певним планом через безпосередній контакт інтерв'юера з респондентом, з обов'язковою фіксацією відповідей   

Б) те, що доводиться до чийого-небудь відома, сповіщається комусь письмова чи усна інформація

В) коротке текстове повідомлення, котре містить різну за призначенням інформацію (назва, дата, місце проведення, організатор змісту події та умови, підпис)

 

2. З'єднай типи статей з відповідною назвою

 

оголошення●

● Повідомляємо вам про зарахування дитини у 1 клас даної школи                    

повідомлення ●

● У школі відкрили гурток танців. Читайте інтерв'ю з одним з учасників

     - Чи сподобалося вам танцювати у групі ?

  • Так, я активно рухаюсь під музику.
  • Чи плануєте танцювати в парі?
  • Ні, мені більше подобаються танці в групі.

інтерв'ю ●

● Учні 3 класу запрошують батьків на свято “Новорічні еко іграшки”, яке відбудеться 28 грудня о 13:00 год. в приміщенні актового залу школи

 

3.Яке оголошення з сайту школи містить достатньо інформації ?

А) День української державності святкуватимемо в неділю.

Б)  Запрошуємо всіх усні та батьків на свято Деня української державності

В) Святкуємо День української державності 28 липня о 15:00 год. на шкільному подвір'ї.

 

 

 

4. Уяви, що в тебе беруть інтерв'ю. Запиши відповіді на такі питання:

  • Чи подобається тобі дистанційне навчання ?

___________________________________________________________

  • В чому його переваги або недоліки ?

___________________________________________________________

 

5.Прочитай повідомлення. Напиши власне повідомлення про свого домашнього улюбленця “Зникнення чотирилапого”.

 Учора, 25 травня, у третьому класі в одного з учнів загубилася лінійка. На місце виїхала слідча група з собаками-нишпорками.

 

6.Напиши оголошення про святкування Дня Незалежності у твоїй школі.

 

docx
Додано
27 серпня 2022
Переглядів
720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку