Діагностична робота (вхідне оцінювання)
П.І. учня(учениці)_________________________________
1. Познач слово, у якому 6 букв та 4 звуки
А. рись
Б. джміль
В. їжак
2. Встанови відповідність між частинами мови та запитаннями,
на які вони відповідають
1.Іменник А. Шо робити? Що зробити?
2.Дієслово Б. Який? Яка? Які?
3.Прикметник В. Хто? Що?
3. Встанови відповідність між частинами мови та словами:
1.Іменник А. Солодкий
2.Дієслово Б. Цукерка
3.Прикметник В. Співати
4. Добери прикметники до поданих іменників.
Квітка(яка?)________________________________________________________.
Небо(яке?)______________________________________________________.
5. Утвори прикметники від поданих іменників.
Фрукти ______________________. Холод___________________________
6. До поданих слів дібрати антоніми( протилежні слова за значенням):
М’який ________________
Низький________________
Великий ________________
7. Підкресли прикметники вжиті у переносному значенні:
Свіжі фрукти, свіжий вітер, тупий ніж, тупий біль, золота людина, золота
каблучка.
8. Відгадай та запиши :
Дитяча іграшка, має круглу форму, виготовлена з гуми. __________
Багаторічна запашна трав’яниста рослина, яку кладуть в чай. ______________
Діагностична робота (вхідне оцінювання)
П.І. учня(учениці)_________________________________
1.Розв‘яжи приклади
42 : 6 + 32 : 8= 50 : 5 + 10 =
37 + 3 • 9= 9 • 10 - 9 =
2. Розв‘яжи задачу
Софійка купила 4кг цукру по 8 грн за кілограм і на 18 грн яблук.
Скільки всього гривень витратила Софійка?
Задача
2) ____________________________________
Відповідь: ____________________________
3.Обчисли периметр прямокутника :
P =
1 год = 60 хв 2 год =
2год 15 хв = хв.
1дм = 10 см 27см = дм м
____год ___год ___хв ___год ___хв ___год ___хв
Діагностична робота (вхідне оцінювання)
П.І. учня(учениці)_________________________________
Чи можна ображати, бити своїх однолітків ( булінг) ? Так. Ні.
Чи можна брати чужі речі ? Так. Ні
А) Птахи Б) Риби В) Звірі
А) Париж Б) Київ В) Лондон
5. Вибери ознаку, що нехарактерна для зими.
6. Продовж речення.
Тварини і рослини, яким загрожує небезпека зникнення, занесені
• до Червоної книги.
• до Жовтої книги.
7. Запиши номери служб порятунку :
Діагностична робота (вхідне оцінювання)
П.І. учня(учениці)___________________________
___________________________ (Слово)
________________________(Скільки букв, звуків) _________________(На яке ? відповідає)
______________________ ( Частина мови) ____________________________(один-багато)
________________________________( Який?) _________________________( Ч.М.Який? Яка? Яке?)
___________________(Пряме чи переносне значення) ______________________( Власні чи загальні)
__________________________ ( Антоніми)
_____________________________________________________________ (Скласти та записати речення)
Відгадай загадку :
Довгі палички кругленькі –
Сині, жовті, червоненькі.
На папері походили, Кольори свої лишили…
Звуться палички оці Кольорові …_______________________