Діагностичні роботи (вхідне оцінювання).3 клас.НУШ

Про матеріал
Діагностичні роботи (вхідне оцінювання).3 клас.НУШ.Мета - визначення рівня навчальних досягнень учнів за за попередній рік.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота  (вхідне оцінювання)

 

П.І. учня(учениці)_________________________________

1. Познач слово, у якому   6 букв та 4 звуки

А.   рись

Б.   джміль

В.   їжак

 

2. Встанови відповідність між частинами мови та запитаннями,

на які вони   відповідають

 

1.Іменник    А. Шо робити? Що зробити?

2.Дієслово    Б. Який? Яка? Які?

3.Прикметник   В. Хто? Що?

 

3. Встанови відповідність між частинами мови та словами:

1.Іменник    А. Солодкий

2.Дієслово    Б. Цукерка

3.Прикметник                          В. Співати

 

 4. Добери прикметники до поданих іменників.

 

                Квітка(яка?)________________________________________________________.

 Небо(яке?)______________________________________________________.

 

5. Утвори прикметники від поданих іменників.

 

Фрукти ______________________. Холод___________________________

 

6. До поданих слів дібрати антоніми( протилежні слова за значенням):

 

М’який ________________

 

Низький________________

 

Великий ________________

 

       7. Підкресли прикметники вжиті у переносному значенні:

        Свіжі фрукти,  свіжий вітер, тупий ніж, тупий біль, золота людина, золота

         каблучка.

       8. Відгадай та запиши :

 

Дитяча іграшка, має круглу форму, виготовлена з гуми. __________

 

Багаторічна запашна трав’яниста рослина, яку кладуть в чай. ______________

Діагностична робота  (вхідне оцінювання)

 

П.І. учня(учениці)_________________________________

1.Розв‘яжи приклади

 

 42 : 6 + 32 : 8=                                                 50 : 5 + 10 =

 

37 + 3 • 9=                                                         9 • 10 - 9 =

 

2. Розв‘яжи задачу

 

Софійка купила 4кг цукру по 8 грн за кілограм і на 18 грн яблук.

Скільки всього  гривень   витратила Софійка?

 

Задача

 

  1.  __________________________________

 

        2)  ____________________________________

 

Відповідь: ____________________________

 

3.Обчисли периметр прямокутника :

 P = 

  1. Переведіть :

1 год = 60 хв                              2 год =    

2год 15 хв =          хв.

1дм = 10 см                               27см =      дм         м

  1. Визнач час :

____год            ___год  ___хв       ___год  ___хв            ___год  ___хв      

Діагностична робота  (вхідне оцінювання)

П.І. учня(учениці)_________________________________

  1. Познач, як правильно одягати маску:

 

  1. Обведи правильні відповіді.

 

Чи можна  ображати, бити своїх однолітків ( булінг) ?    Так.    Ні.

    Чи можна брати чужі речі ?                                                 Так.    Ні

 

  1. У яких тварин тіло вкрите лускою:

А) Птахи         Б) Риби       В)  Звірі

  1. Столиця нашої держави : 

А)    Париж       Б) Київ      В)  Лондон

5. Вибери ознаку, що нехарактерна для зими. 

  • листопад
  • дні короткі, а ночі довгі
  • снігопад

6. Продовж речення.

      Тварини і рослини, яким загрожує небезпека зникнення, занесені

 до Червоної книги.

  до Жовтої книги.

7. Запиши номери служб порятунку :

                           

 

 

Діагностична робота  (вхідне оцінювання)

 

П.І. учня(учениці)___________________________

___________________________ (Слово)

 

________________________(Скільки букв, звуків)        _________________(На яке ?  відповідає)                                                 

 

______________________   ( Частина мови)                           ____________________________(один-багато)

 

 

 

 

 

     ________________________________( Який?)    _________________________( Ч.М.Який? Яка? Яке?)      

 

 

      ___________________(Пряме чи переносне значення)      ______________________( Власні чи загальні)

 

                                                                                   

__________________________  ( Антоніми)       

 

_____________________________________________________________          (Скласти та записати речення)

Відгадай загадку :

Довгі палички кругленькі –

Сині, жовті, червоненькі.

 На папері походили, Кольори свої лишили…

Звуться палички оці Кольорові …_______________________

 

 

 

 

 

 

               

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Осадча Ганна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Осадча Ганна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ткаченко Валентина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Міщенюк Яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Коваленкова Наталя Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Федець Олена Вікторівна
    Дякую за роботу! Вам бажаю натхнення!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Грязнова Любов михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
doc
Додано
5 вересня 2020
Переглядів
27221
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку