Діагностувальна(комбінована) робота. Диктант

Про матеріал
Завдання для проведення діагностувальної комбінованої роботи (дистантаційно) з української мови в 2 класі. Мета роботи - визначення рівня сформованості графічних навичок, уміння визначати головні слова у реченні, розташовувати слова за абеткою, виконувати звуко-буквенний аналіз..
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

12 травня. Диктант Джерельце

Номер слайду 3

Прослухайте текст “Джерельце”

Номер слайду 4

Підготовча робота. Б'є , п'ють – апостроф. Ньому – буквосполучення ьо. Вербівка– назви сіл пишемо з великої букви. Джерельце – буквосполучення дж. Звертання у реченні виділяємо комами з двох сторін: джерельце. З-під – пишемо через дефіс. Щодня - пишемо разом.

Номер слайду 5

Написання диктанту

Номер слайду 6

Перевіряємо!Джерельце. Біля села Вербівка з-під землі б’є джерело. Вода у ньому чиста і прозора. Щодня до джерельця приходять люди. Вони п’ють холодну воду і дякують. Спасибі тобі, джерельце, за смачну і корисну воду!

Номер слайду 7

Граматичне завдання.1. Підкресли головні слова у першому реченні 2. Розташуй слова за абеткою. Дятел, сойка, дрізд, лелека, горобець, щиглик 3. Виконай звуко-буквений аналіз слова: Щодня.

pptx
Додав(-ла)
Демчук Тамара
Додано
18 травня 2022
Переглядів
995
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку