Діагностувальна контрольна робота 2. Будова слова.Орфографія. 5 клас

Про матеріал
Діагностувальна контрольна робота містить різнорівневі завдання з теми будова слова.Орфографія.
Перегляд файлу

Будова слова.Орфографія.

 

Варіант І

1. Змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення - це...

А. закінчення;

Б.префікс,

В суфікс ,

Г основа

2. Укажіть рядок, у якому всі слова спільнокореневі.

А гора, горе, згоріти;

Б гора, гори, горою;

В гора, гірка, Підгірці;

Г гора, насип, узвишшя.

3. Визначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення.

А зачинити, світло, тінь;

Б весело, кімоно, навстіж;

В метро, вечір, ходити;

Г хліб, заспівав, перехід.

4.Виберіть лише ті слова , які не мають закінчення: говорити, гомін, голосно,пальто, село, вікно, трюмо, безпечно, навзнак,вечір, ніч, день

5. Укажіть рядок, у якому всі слова складаються лише з кореня і закінчення.

А політ, таксі, такса;

Б вихід, рама, яскраво;

В ліс, молоко, білий;

Г веселий, весело, веселка.

6.Значущі частини слова, що служать для утворення нових слів, — це:

А префікс і суфікс;                

Б префікс і корінь;

В суфікс і корінь;  

7. Запишіть правильно слова з префіксом -з(зі), -с

..брати, ..гнути, ..знатися, ..шити, ..цілити, ..чистити, ..смажити, ..хитрувати, ..порожнити, ..неславити, ..пересердя, ..фокусувати.

8.Розберіть за будовою слова.

Безстрашний, небезпечно, присвятити, приходити, розступитися, семитонний, весело.

9. Доберіть до поданих слів по 3–4 спільнокореневі.

Птах, повечеряти, мова.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Основа слова- це....

2. Корінь, суфікс, префікс, закінчення – це значущі частини:

А мови; Б речення; В слова; Г складу.

3. Визначте рядок, у якому всі слова спільнокореневі.

А ріка, річковий, річечка;

Б ріка, рік, річний;

В ріка, струмок, канава;

Г ріка, ріки, рікою.

4. Укажіть рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення.

А записати, село, берег;

Б ясно, зверху, зразу;

В депо, день, робити;

Г концерт, завітав, доповідь.

5. З’ясуйте, у якому рядку всі слова незмінні.

А писати, загін, дивно;

Б пальто, вікно, борошно;

В край, майдан, комп’ютер;

Г трюмо, безпечно, зненацька.

6. Укажіть рядок, у якому в усіх словах потрібно писати префікс с-.

А ..характеризувати, ..понукати, ..плавити;

Б ..жинати, ..сушити, ..тверджувати;

В ..ховатися, ..чинити, ..пробувати;

Г ..губити, ..давати, ..кувати.

 

7. Запишить правильно слова, використовуючи префікси -при, - пре, -прі

 Пр..сісти, пр..звище, пр...подобний, пр..землений, пр..йти, пр..рва;

В пр..красний, пр..мружити, пр..вітати, пр..єднати, пр..лягти, пр..морський.

 

8. Розберіть за будовою слова.

Безвітряний, принести, швидко, приліт, розписатися, першокласник.

 

9.Доберіть до поданих слів по 3–4 спільнокореневі.

Товариш, змалку, підростати, слово.


 

docx
Додано
27 жовтня 2023
Переглядів
7029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку