Діагностувальна робоба з української мови ( І семестр)

Про матеріал
Дана діагностувальна робота допоможе перевірити рівень знань з української мови у здобувачів освіти за І семестр.
Перегляд файлу

СЕМЕСТРОВА ДІАГНОСТУВАЛЬНА  РОБОТА

в  3-А класі

1 варіант

1. Познач  рядок, у якому в усіх словах  потрібно поставити апостроф.

А. подвір…я,  цв…ях,  здоров…я

Б. бур..ян,  сім…я, зв..язок

В. дев..ять, бур..як. св….ято

2. Як називають слова, близькі за значенням?

А  Синоніми              Б  антоніми             В  службові слова

3.Познач рядок слів, що мають кілька значень.

А  Коса, ключ, ручка

Б  дівчинка, хлопчик, парта

В  олівець, крейда, зошит

         4.Спільна частина споріднених слів називається…

          а)суфіксом   б) коренем    в) закінченням

         5.Змінна частина слова називається …

            А)закінченням         б)префіксом     в)  основою

         6 .Частина слова, що стоїть перед коренем називається..

          а)префіксом     б)суфіксом   в) закінченням

         7. Напиши в прямокутниках назви частин слова.

префікс.png

корінь.png

суфікс.png

закінчення.png

 

 

 

 

 

8. У словах бе..турботний, ро..різати, ро..фарбувати, бе..крилий потрібно писати:

А  букву с        Б  букву з           В  апостроф

9. Визнач у поданих словах кількість букв, звуків, складів.

Кукурудза - _____б., _____ зв., _____ скл.

П’ять - _____б., _____ зв., _____ скл.

 

10.  З'єднай фразеологізми з виразами.

 

   мозолити очі                                         втікати

 

  накивати п'ятами                                  мовчати

 

  тримати язик за зубами                      набридати

11. Встав пропущені букви (е,и). добери до поданих слів перевірні.

С..ло - _______________             з..мля -________________

 12.  Розбери слова за будовою.

          Посадка, дуб, грибочки.

13. Склади і запиши речення з поданих слів. Підкресли граматичну основу.

 

На, виблискує, ясному, веселка, небі.

______________________________________________________________________

 

14. Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і прийменники. Спиши речення, розкриваючи дужки.

Ми (до)їхали (до)школи автобусом. Юля (на)писала (на)дошці задачу. Дідусь (на)лузі (на)косив сіна.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оціни себе.

Легко

Цікаво

Труднощі

Важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЕМЕСТРОВА ДІАГНОСТУВАЛЬНА  РОБОТА

в  3-А класі

2 Варіант

1.Познач  рядок, усі слова якого розташовані в алфавітному  порядку.

А.  дума,  гімн,  ода,  пісня,  щедрівка

Б.  гуркотіти,  гриміти,  грюкати,  стугоніти

В. гарний,  добрий,  красивий,  ладний,  чудовий

2. Як називають слова, протилежні за значенням?

А  Синоніми              Б  антоніми             В  службові слова

3. Познач рядок зі словосполученням, ужитому в переносному значенні.

А  Кам’яний будинок

Б  кам’яне серце

В  кам’яний мур

         4.Спільна частина споріднених слів називається…

          а)суфіксом   б) коренем    в) закінченням

         5.Змінна частина слова називається …

            А)закінченням         б)префіксом     в)  основою

         6 .Частина слова, що стоїть перед коренем називається..

          а)префіксом     б)суфіксом   в) закінченням

         7. Напиши в прямокутниках назви частин слова.

префікс.png

корінь.png

суфікс.png

закінчення.png

 

 

 

 

 

8. У словах ро..думи, бе..вусий, ро..почати, бе..хмарний потрібно писати:

А  букву з        Б  букву с           В  апостроф

9. З'єднай фразеологізми з виразами

 

  пасти задніх                                         замовкнути

 

 мозолити очі                                          набридати

 

набрати в рот води                                відставати

 

10. Визнач у поданих словах кількість букв, звуків, складів.

Дощ - _______ б., _____ зв., _____ скл.

Їдять - ______ б., _______зв., _____ скл

11. Встав пропущені букви (е,и). добери до поданих слів перевірні.

В..рбовий -_______________              кр..ло -_______________

12.  Розбери слова за будовою.

       Грибний, безкрилий, дубок.

13. Склади і запиши речення з поданих слів. Підкресли граматичну основу.

 

Діти, в, купалися, морській, часто, воді

_______________________________________________________________________

14.  Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і прийменники. Спиши речення, розкриваючи дужки.

Вершник (з)ліз (з)коня. Друзі (по)вулиці швидко (по)бігли. Човен (від)плив (від)берега.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оціни себе.

Легко

Цікаво

Труднощі

Важко

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
15 грудня 2021
Переглядів
2934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку