СЕМЕСТРОВА ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА
в 3-А класі
1 варіант
1. Познач рядок, у якому в усіх словах потрібно поставити апостроф.
А. подвір…я, цв…ях, здоров…я
Б. бур..ян, сім…я, зв..язок
В. дев..ять, бур..як. св….ято
2. Як називають слова, близькі за значенням?
А Синоніми Б антоніми В службові слова
3.Познач рядок слів, що мають кілька значень.
А Коса, ключ, ручка
Б дівчинка, хлопчик, парта
В олівець, крейда, зошит
4.Спільна частина споріднених слів називається…
а)суфіксом б) коренем в) закінченням
5.Змінна частина слова називається …
А)закінченням б)префіксом в) основою
6 .Частина слова, що стоїть перед коренем називається..
а)префіксом б)суфіксом в) закінченням
7. Напиши в прямокутниках назви частин слова.
|
|
|
|
|
|
|
|
8. У словах бе..турботний, ро..різати, ро..фарбувати, бе..крилий потрібно писати:
А букву с Б букву з В апостроф
9. Визнач у поданих словах кількість букв, звуків, складів.
Кукурудза - _____б., _____ зв., _____ скл.
П’ять - _____б., _____ зв., _____ скл.
10. З'єднай фразеологізми з виразами.
мозолити очі втікати
накивати п'ятами мовчати
тримати язик за зубами набридати
11. Встав пропущені букви (е,и). добери до поданих слів перевірні.
С..ло - _______________ з..мля -________________
12. Розбери слова за будовою.
Посадка, дуб, грибочки.
13. Склади і запиши речення з поданих слів. Підкресли граматичну основу.
На, виблискує, ясному, веселка, небі.
______________________________________________________________________
14. Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і прийменники. Спиши речення, розкриваючи дужки.
Ми (до)їхали (до)школи автобусом. Юля (на)писала (на)дошці задачу. Дідусь (на)лузі (на)косив сіна.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни себе.
Легко |
Цікаво |
Труднощі |
Важко |
|
|
|
|
СЕМЕСТРОВА ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА
в 3-А класі
2 Варіант
1.Познач рядок, усі слова якого розташовані в алфавітному порядку.
А. дума, гімн, ода, пісня, щедрівка
Б. гуркотіти, гриміти, грюкати, стугоніти
В. гарний, добрий, красивий, ладний, чудовий
2. Як називають слова, протилежні за значенням?
А Синоніми Б антоніми В службові слова
3. Познач рядок зі словосполученням, ужитому в переносному значенні.
А Кам’яний будинок
Б кам’яне серце
В кам’яний мур
4.Спільна частина споріднених слів називається…
а)суфіксом б) коренем в) закінченням
5.Змінна частина слова називається …
А)закінченням б)префіксом в) основою
6 .Частина слова, що стоїть перед коренем називається..
а)префіксом б)суфіксом в) закінченням
7. Напиши в прямокутниках назви частин слова.
|
|
|
|
|
|
|
|
8. У словах ро..думи, бе..вусий, ро..почати, бе..хмарний потрібно писати:
А букву з Б букву с В апостроф
9. З'єднай фразеологізми з виразами
пасти задніх замовкнути
мозолити очі набридати
набрати в рот води відставати
10. Визнач у поданих словах кількість букв, звуків, складів.
Дощ - _______ б., _____ зв., _____ скл.
Їдять - ______ б., _______зв., _____ скл
11. Встав пропущені букви (е,и). добери до поданих слів перевірні.
В..рбовий -_______________ кр..ло -_______________
12. Розбери слова за будовою.
Грибний, безкрилий, дубок.
13. Склади і запиши речення з поданих слів. Підкресли граматичну основу.
Діти, в, купалися, морській, часто, воді
_______________________________________________________________________
14. Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і прийменники. Спиши речення, розкриваючи дужки.
Вершник (з)ліз (з)коня. Друзі (по)вулиці швидко (по)бігли. Човен (від)плив (від)берега.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни себе.
Легко |
Цікаво |
Труднощі |
Важко |
|
|
|
|