Діагностувальна робота №1

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики №1, вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни.
Перегляд файлу

                                                                   І варіант

1. Обери правильну відповідь

Укажи попереднє та наступне число для числа 470

А 460 … 480                   Б 469 … 471                    В 400 … 500

2. Число вісімсот шістдесят цифрами записують так:

А 806                               Б 866                                В 860

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Подай число 706 у вигляді розрядних доданків.

 

4. Обчисли вирази.

900 + 50 + 7 =  ___________          678 + 110 : 5 = ____________

24 : 2 · 4 = ___________                  650 – 168 : 8 + 248 = __________

5. Розв'яжи рівняння, зроби перевірку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   х • 5 = 80                                            828 : х = 4

 

6. Виміряй довжини сторін трикутника. Обчисли його периметр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

 

 

 

7. Розв'яжи задачу.

Пекар за хвилину виробляє 10 пампушок, а його учень – у 2 рази менше. Скільки пампушок, працюючи разом, вони вироблять за 7 хвилин?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

C:\Users\User\Desktop\ровное.jpgC:\Users\User\Desktop\веселе.jpgC:\Users\User\Desktop\печальное.jpg                     Самооцінювання

                                Обведи смайлик, який відображає твої почуття

 

                               Завдання для мене були:                                                       

Дуже легкі                  Легкі                   Складні                 Дуже складні                Не знаю

     

Оцінювання вчителем

 

            Характеристика результатів навчання

Сформовано (V) /формується// Рівень результату навчання

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

 

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

 

                                                                     ІІ варіант

1. Обери правильну відповідь

Укажи попереднє та наступне число для числа 630

 

А 620 … 640                  Б 600 … 700                      В 629 … 631

 

2. Число вісімсот шістдесят цифрами записують так:

А 740                               Б 704                                  В 744

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Подай число 908 у вигляді розрядних доданків.

 

4. Обчисли вирази.

700 + 40 + 1 = _________                 904 – 423 : 9 = __________

63 : 7 + 2 = __________                    356 + 264 : 6 – 163 = __________

5. Розв'яжи рівняння, зроби перевірку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х • 5 = 90                                            621 : х = 3

 

6. Виміряй довжини сторін трикутника. Обчисли його периметр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Розв'яжи задачу. 

Один муляр кладе за годину 100 цеглин, а інший – у 2 рази менше. Скільки цеглин, працюючи разом, покладуть обидва мулярі за 5 годин?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\веселе.jpgC:\Users\User\Desktop\ровное.jpgC:\Users\User\Desktop\печальное.jpg                                 Самооцінювання

 

          Обведи смайлик, який відображає твої почуття

 

                               Завдання для мене були:                                                       

Дуже легкі                  Легкі                   Складні                 Дуже складні                Не знаю

     

                Оцінювання вчителем

 

            Характеристика результатів навчання

Сформовано (V) /формується// Рівень результату навчання

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

 

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельниченко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
7 травня 2023
Переглядів
3304
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку