Діагностувальна робота № 1. Математика. 4 клас НУШ

Про матеріал
Діагностувальна робота №1. Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення (І і ІІ варіанти)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №1.

Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення

І варінат

  1. Математичний диктант
  • Знайти суму чисел 260 і 40;
  • Перший множник 10, другий - 25. Знайди добуток;
  • Ділене 320. Дільник 4.Знайди частку;
  • Знайди добуток двох чисел      100 і 0;
  • Знайди частку двох чисел 35 і 35;
  • Різницю чисел   400 і 200 зменш в 2 рази;
  • До частки чисел 40 і 8 додай 50;
  • У скільки разів 100 більше ,  ніж 10.
  1. Виконай письмове множення і ділення

86·40 =                            942:3=

137·7=          763:7=

  1. Розв’яжи рівняння

176+х=819 а : 6 =150

  1. Розв'яжи задачу

З поля в овочесховище привезли 332 ц. цибулі, а капусти – удвічі менше. Скільки всього центнерів цибулі й капусти привезли в овочесховище?

  1. Обчисли вирази

672 : 4 – 672 : 8 = 356 + 264 : 6 – 163=

  1. Виконай ділення з остачею

31:6=           55:6=

74:7=           24:5=

  1. Накреслити прямокутник, довжина якого становить 8 см, а ширина – у 4 рази менша. Знайти його периметр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота №1.

Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення

ІІ варінат

  1. Математичний диктант
  • Знайти суму чисел 260 і 40;
  • Перший множник 10, другий - 25. Знайди добуток;
  • Ділене 320. Дільник 4.Знайди частку;
  • Знайди добуток двох чисел      100 і 0;
  • Знайди частку двох чисел 35 і 35;
  • Різницю чисел   400 і 200 зменш в 2 рази;
  • До частки чисел 40 і 8 додай 50;
  • У скільки разів 100 більше ,  ніж 10.
  1. Виконай письмове множення і ділення

24·40 =                            688:8=

185·5=          256:4=

  1. Розв’яжи рівняння

165+х=915 с · 7=714

  1. Розв'яжи задачу

На центральній площі міста висадили 186 кущів троянд, а в парку – утричі менше. Скільки всього кущів троянд висадили в парку і на площі?

  1. Обчисли вирази

(272 – 40 + 96) : 8 = 344·2 – 342 : 2 =

  1. Виконай ділення з остачею

72:10 =           51 : 8 =

21 : 6 =           39 : 9 =

  1. Накреслити прямокутник, ширина якого становить 3 см, а довжина – утричі більша. Знайти його периметр.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лисак Іванна Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
7 жовтня 2021
Переглядів
11235
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку