Письмове множення на розрядне число. Одиниці довжини. 4 клас А. Заїка. Підр. С. 66- 67
Номер слайду 2
На уроці ми працюємо під таким гаслом: Міркуємо – швидко,Відповідаємо – правильно,Лічимо – точно,Пишемо – гарно. Бажаю вам успіхів!Сьогодні працюємо за підручником на с. 66 - 67
Номер слайду 3
Пригадай!1. Правило множення і ділення на 10 2. Правило множення і ділення на 100 3. Усно виконуємо № 347 3. Виконайте письмово № 348 30 = 3 10 200 = 70 = 500 = 90 = 800 =
Номер слайду 4
4. Опрацюй усно пояснення множення № 349 Запам'ятай правила запису на двоцифрове число! № 350 (в зошиті) 18 25 4 200 = 40 30 248 2 _ _ _
Номер слайду 5
Задача № 352 На кожному із 12 поверхів будинку по 20 квартир, а на першому й останньому – по 16. Скільки квартир у цьому 14- поверховому будинку? Міркуємо: У будинку всього 14 поверхів. 12 поверхів по 20 кв. ? 2 поверхи по 16 кв. Скільки квартир на 12 поверхах?2) Скільки квартир на 2 поверхах?Скільки всього квартир?Відповідь: всього в будинку ____ квартир.
Двадцяте жовтня Домашня робота№ 355 Задача № 356 Міркуємо. Було - 40 ящ по 9 кг. Продали -17 ящ по 9 кг. Залишилося? 1) Скільки всього завезли у магазин яблук? 2) Скільки кг яблук продали до обіду? 3) Скільки кг яблук залишилося?