Діагностувальна робота №1. Узагальнюємо і впорядковуємо знання і вміння за 1 клас

Про матеріал

Діагностувальна робота №1. Узагальнюємо і впорядковуємо знання і вміння за 1 клас (два варіанти)

Перегляд файлу

_______________________________________________________________

  1. Обведи одноцифрові числа.
  1.                 4    19   3    15    8    7    20    10   9
  1.                   Заміни числа сумою розрядних доданків.

28=            45=

73=            16=

  1. Обчисли вирази.

20+7=            60-40=             18+30=

84-80=           52+3=              42+35=

39+1=            74-20=             67-25=

  1. Розв’яжи задачу.

На   стіл  Павлик  поставив 4  великі  й    3 малі тарілки. Скільки всього тарілок поставив Павлик?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.           Побудуй два відрізки: один – завдовжки 5 см, а другий – на 3 см довший.

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\hp\Downloads\1726421820526865.jpg

 

__________________________________________________________________________________

 

_______________________________________________________________

  1. Обведи двоцифрові числа.

5    17   10   8    13    19    4    9    2    20

  1.                   Заміни числа сумою розрядних доданків.

51=            94=

36=            27=

  1. Обчисли вирази.

50+4=            70-30=             15+30=

68-60=           42+3=              52+23=

89+1=            78-20=             68-24=

  1. Розв’яжи задачу.

На зупинці стояло 6 осіб. Приїхав автобус, і в нього зайшло 4 особи. Скільки осіб залишилося на зупинці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.           Побудуй два відрізки: один – завдовжки 7 см, а другий – на 3 см коротший.

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\hp\Downloads\1726421820526865.jpg

 

__________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Точанюк Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
15 вересня
Переглядів
3839
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку