Прізвище, ім’я ________________________________________________________
Діагностувальна робота № 13. Діалог
6. Діалог «Розмова по телефону»
Уяви, що тобі потрібно запитати
у свого однокласника/однокласниці
домашнє завдання.
Яка розмова може між вами відбутися?
Відтвори діалог за поданим планом:
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||
№
|
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Сформовано (٧)/ Формується (-) |
1 |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
Під час пояснення |
|
2 |
Обирає відповідне оформлення (шрифт, розмір, висота літер) для запису тексту під диктування |
Завдання 6 |
|
3 |
Знаходить правильний варіант відповіді у тестових завданнях |
Завдання 1-4 |
|
4 |
Визначає правила спілкування під час діалогу |
Завдання 5 |
|
5 |
Створює діалог за поданим планом |
|
|
6 |
Записує окремі слова, які пишуться так як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення реплік діалогу на письмі |
Завдання 6 |
|
7 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, добирає правильні орфограми, виправляє помилки |
Завдання 6 |
|
8 |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати кожного завдання та всієї роботи |
Завдання 1-2 |
|
Рекомендації вчителя ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________