Діагностувальна робота №2 , математика 4 клас, бланк оцінювання, за підручником Листопад Н.П.
Діагностувальна робота № 2 Нумерація чисел у межах мільйона. Величини. ПІ____________________________________
І варіант
______________________________________________________________
607 001, 32 103
3. Знайди значення виразів.
30 000: 100 + 700=
200 · 100 : 1000 =
(2699+1):100=
893-24·9= 434 : 7=
________________________________________________
a • 8 = 952
6.Задача
У магазин привезли персики і абрикоси. Усього -104 кг. Абрикосів привезли 4 ящики, по 12 кг у кожному, і кілька ящиків персиків, по 8 кг у кожному. Скільки завезли ящиків персиків?
Довжина прямокутника – 8 см, а ширина становить ¼ довжини. Побудуй прямокутник і знайди його периметр.
Оціни свою роботу, залиш відмітку від 1 до 6
Діагностувальна робота №2 Нумерація чисел у межах мільйона. Величини. ПІ_________________________________________
ІІ варіант
500 701, 88 088
3. Знайди значення виразів.
5000: 100 · 2=
30 · 1000 : 100 =
100· (3789-3000) =
783-42·9= 504 : 4=
4.Знайди значення виразу (с- 200) :100, якщо с=1000
________________________________________________
a • 8 = 896
6.Задача
За альбом заплатили 7 грн, а за блокнот -4 грн. За 141 грн купили 16 блокнотів і декілька альбомів. Скільки купили альбомів?
7.Геометричне завдання
Довжина прямокутника – 6 см, а ширина становить 1/3 довжини. Побудуй прямокутник і знайди його периметр.
Оціни свою роботу, залиш відмітку від 1 до 6
Бланк оцінювання діагностувальної роботи
Характеристика результатів навчання |
Номер завдання |
Рівень
|
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає склад числа |
1,2 |
|
Володіє навичками додавання і віднімання , множення і ділення. |
3,4,5,6,7 |
|
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі зміною, знаходить їх значення; розв′язує рівняння, добирає розв′язок нерівності зі зміною. |
4,5 |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв′язання, розв′язує задачу, прогнозує і перевіряє її. |
6 |
|
Знаходить периметр прямокутника і будує його. |
7 |
|