Діагностувальна робота з читання
Аудіювання «Джерельце»
Пішли якось дідусь з онуком в ліс по гриби. Довго збирали, поки назбирали повні кошики. З повними кошиками важкувато, і день якраз видався спекотний, душний. Вирішили відпочить.
Саме і весела галявинка вигулькнула. Трава на ній зелена, свіжа. У траві вітерець із сонячним зайчиком бавляться.
– Як гарно! – зрадів онук. – Дідусю, давай тут перепочинемо! Он і дерево лежить.
Сіли. Дідусь достав окрайця хліба, розламав навпіл.
– Ех, до хліба ще б ковток водиці, - зітхнув дідусь.
– Ой, дідусю, тут хтось є! – прошепотів онук.
Прислухались.
– А й справді, внучку, ніби дзюрчить. Ану поглянь кругом. Ти гострозорий, може, і знайдеш.
Подивився хлопчик навкруг. Бачить під кущем, з-під камінця, вода сочиться. Тільки виколупав один камінець, - звідти як хлине струминка! Та холодна, чиста!
Напились води досхочу, а дідусь і каже:
– Давай, внучку,зробимо так, щоб усім було приємно пити з джерельця.
Зробив дідусь кухлик із березової кори – кожний тепер нап’ється із джерельця. Оглянули свою роботу – до ладу вийшло. Напились ще на прощання і пішли додому.
(За А. Сахаровим)
Аудіювання «Джерельце»
ПІ учня _____________________________________________________________
Дата ____________________________________
Виконай завдання
1. Хто пішов у ліс по гриби?
А) дідусь з онуком; Б) дідусь з онучкою; В) бабуся з онуком
2. Які звуки почув хлопчик?
А) пташині голоси; Б) дзюркотіння струмка; В) голоси людей
3. Звідки витікала вода?
А) з-під дерева; Б) з-під куща; В) з-під камінця
4. З чого дідусь зробив кухлик?
А) з дубової кори; Б) з соснової кори; В) з березової кори
5. Поєднай частини словосполучень
весела кора
зелена галявина
березова трава
6. Дай відповідь на запитання
Куди пішли дідусь з онуком?
7. Продовж речення
Дідусь зробив кухлик з березової кори – кожний тепер нап’ється із _________________ ____________________________________________________________________________ .
8. У яку пору року, на твою думку, відбуваються події у тексті?
Самоаналіз