Діагностувальна робота № 2 "Слухаємо голоси природи". 5 клас НУШ

Про матеріал
Діагностична робота № 2 "Слухаємо голоси природи". 5 клас НУШ Контрольна робота із зарубіжної літератури складена за програмою НУШ для учнів 5 класу до підручника ТО.Ніколенко. Містить завдання різного рівня складності. Включає завдання з вибором однієї відповіді, на встановлення відповідності.
Перегляд файлу

 Діагностична робота № 2

Слухаємо голоси природи

 

Початковий рівень (3 бали за правильно виконані завдання)

У завданнях 1-6 виберіть ОДИН правильний варіант відповіді.

 

1.Вірш Джона Кітса «Про коника та цвіркуна» переклав українською мовою

 А Василь Мисик                                         Б Леонід Глібов

 В Дмитро Павличко                                   Г Микола Лукаш

 

2. Про які пори року йдеться у вірші «Про коника та цвіркуна»?

А. Весна та осінь                                                                         Б. Весна та зима

В. Зима та літо                                                                             Г. Осінь та зима

 

3. Першим англійцем, який отримав Нобелівську премію в галузі літератури (1907), був…

А Роальд Дал                                                      Б Джозеф-Редьярд Кіплінг

В  Джон Кітс                                                       Г Ернест Сетон Томпсон

4. У якому творі покладено за основу випадок, який трапився з автором насправді?

А. «Мауглі»                                                                          Б. «Лобо»

В. «Про коника та цвіркуна»                                              Г. «Задзвени із глибини»

 

5. Назва місцевості Курумпо походить від

А. Назви місцевої річки

Б. Назви гірського масиву

В. Імені власника ранчо                                                                       

Г. Назви місцевого озера

 

6. Що означає ім’я Ленгрі, яке мати дала Шер-Ханові у дитинстві?

А. Могутній                                                         Б. Кульгавий

В. Жорстокий                                                       Г. Дикий

 

Середній рівень

 Завдання 7 на встановлення відповідності (1,5 бали)

7. Установіть відповідність між звіром – героєм твору і його іменем.

 

Герой твору

Ім’я

 

А) Пантера

1. Шер-Хан

Б) Вовчиця

2.  Лобо

В) Пітон

3. Багіра

Г) Вовк

4. Каа

Д) Тигр

5. Балу

Е) Ведмідь

6. Бланка

                                              

 

 

8. Відновіть послідовність подій у творі Д.-Р.Кіплінга «Мауглі» (1,5 бала)

     Мауглі самотньо сходив з гори до невідомих створінь, які звуться людьми...

     Багіра розповідає свій секрет

     Мауглі бив Шер-Хана гілкою по голові, а тигр, пройнятий смертельним жахом, жалібно вищав і скиглив.

     Мауглі здобув Червону Квітку в людей із селища, що розташоване неподалік від джунглів, і приніс на Скелю Ради.

     Мауглі приймають до Сіонійської Зграї — ціною забитого бика та доброго слова Балу.

     Багіра та Балу заступаються за Мауглі

     Людське дитинча приходить до лігва вовків

 

 

Достатній рівень (3 бали)

9. Установіть відповідність між персонажами творів та їхнім описом:

1. Він тільки й знає, що нишпорить скрізь, робить різні капості, розносить плітки та їсть ганчір’я й обрізки шкіри на смітниках коло сіл.                                   

2. Справжній велетень, могутня шия, очі ясні й чисті, могутні ікла. 

3. Вся чорна, як сажа, але з чудовими плямами на хутрі, які вилискували у світлі місяця, мов намальовані.

4.  Гола смаглява дитина, що тільки-но починала ходити, — ніколи ще до вовчого лігва не приходила (та ще вночі!) така слабенька й така ніжна крихітка.

5. Подруга Лобо, з іспанської її ім'я означає "біла". Це красива, горда й сильна вовчиця, заради якої Лобо пожертвував життям.

6. Сонливий бурий ведмідь, який навчав вовченят Закону Джунглів. Мав право блукати скрізь, де йому заманеться, бо він їв лише горіхи, коріння та мед.

 

А) Табакі

Б) Багіра

В) Балу

Г) Бланка

Д) Лобо

Е) Мауглі

Високий рівень

  1.  Напишіть 2-3 Закони Джунглів (за твором «Мауглі» Р. Кіплінга). (2-3 речення)(1,5 бала)

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Напишіть власний невеликий вірш (чотиривірш чи сенкан) або замальовку про природу. (1,5 бала)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
18 лютого
Переглядів
3470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку