Діагностувальна робота №2 з предмету «Я досліджую світ»
на тему: «Між минулим і майбутнім» 3 клас (жовтень) ПІБ учня/учениці________________________________________дата________
1. Назва професії людини, яка досліджує минуле?
а) археолог
б) психолог
в) вчитель
2. Пальне для Жевжольота?
а) страх
б) сміх
в) плач
3. Тварини, які населяли Землю мільйони років тому назад? а) коти
б) динозаври
в) собаки
4. Місто в Донецькій області, де видобувають сіль?
а) Донецьк
б) Львів
в) Соледар
5. Правителька Київської Русі?
а) Леся Українка
б) Княгиня Ольга
в) Тіна Кароль
6. Пронумеруй види транспорту в тій послідовності, в якій їх винаходило людство? ____літак
____віз
____паровоз
7. Запиши назви трьох рослин і трьох тварин занесених у Червону книгу
Рослини Тварини
_____________ ____________
_____________ ____________
_____________ ____________
8. Чим незнайомі рослини та гриби можуть тобі зашкодити? Запиши
_________________________________________________________________ _________________________________________________________________
9. Куди б ти хотів(хотіла) потрапити, якби мав(мала) машину часу? Поясни чому?
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
10. Що тобі найбільше сподобалось і запам’яталось при вивченні теми
«Між минулим і майбутнім»?
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Результат діагностувальної роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
Коментар вчителя
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Рівень |
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
|
|
|
|