Діагностувальна робота №3 для 6 кл. НУШ з теми " Не здаватися в життєвих випробуваннях"

Про матеріал
Діагностична робота №3 для 6 класу НУШ з теми " Не здаватися в життєвих випробуваннях". Відповідає модельній програмі " Зарубіжна література. 5-6 класи" для закладів загальної середньої освіти (авт. Ніколенко О., Ісаєва О., Клименко Ж., Мацевко- Бекерська Л.,Юлдашева Л., Рудніцька Н. та ін.), 1,5 год. в тиждень. Завдання подані у двох варіантах та складені за навчальною програмою Міляновської Н. Р. 1,5 год. в тиждень та її підручником.
Перегляд файлу

Діагностична робота №3 з теми « Не здаватися в життєвих випробуваннях»

                                        Варіант I

Знання (по 0,5 б.)

1.Чому Біл покинув свого товариша серед безкрайої пустелі?

  А) Був бездушним, хотів урятувати своє життя;

  Б) посварились, мали погані стосунки;

  В) не міг допомогти, сам був хворий.

2. Що трапилось із золотом безіменного героя?

  А) Зберіг золото;

  Б) його відібрали злодії;

  В) він викинув золото по дорозі.

3.У якому віці Грегуар пішов до школи?

   А) 3 роки;             Б) 5 років;          В) 6 років.

4. Що вплинуло на те, що Грегуар навчився читати?

  А) Суворі погрози батьків;

  Б) бажання прочитати книжку від першої вчительки;

  В) обіцянка дідусеві гарно вчитися.

5. Хто виховував Джима Гудзика?

  А) Лукас;              Б) пані Кутняк;                 В) пані Штоцкер.

6. Що повинен був зробити Лукас за вказівкою короля?

  А)Залишити острів; 

  Б) не спілкуватися з Джимом;

  В) позбавитись Емми.

Уміння.

7. Установіть відповідність між письменником і країною, яку він представляє. (1б.)

Письменник                                                                   Країна 

1. Міхаель Енде                                                        А. Італія

2.Анна Гавальда                                                       Б) США

3. Джек Лондон                                                         В) Німеччина

                                                                                       Г) Франція

8. Установіть відповідність між героєм та його словами. (2б.)

 Герой.

1. Дідусь Леон

2. Безіменний герой

3. Грегуар

4. Пан Неталан

5. Лукас

Слова

А. « Я ненавиджу школу. Ненавиджу її найбільше на світі. Ні, навіть ще сильніше. Вона зіпсувала мені все життя.

Б. « Але зрештою вона таки прийшла першою. А Знаєш чому? Тому що черепашка була молодець, наполеглива і працелюбна».

В. «Потім гукнув:

- Агов, Біле! Я підвернув ногу!»

Г. «Я б назвав його Джимом, він-бо хлопчик»

 Ставлення

Дайте відповідь на запитання.

9. Які риси вдачі допомагають Джиму Гудзику і машиністу Лукасу вистояти в небезпечних ситуаціях? Аргументуйте свою думку.(1,5 б.)

10 .Що допомогло героєві оповідання Джека Лондона « Жага до життя вижити, перемогти у важкій ситуації? Аргументуйте свою думку.(1,5 б.)

      Цінності

11.Виконайте одне із завдань, на ваш вибір.(3б.)

А) Придумайте невеличкий рекламний текст до повісті Анни Гавальди « 35 кіло надії», який би зацікавив ваших однолітків.

Або

Б) Напишіть твір-мініатюру на тему «У чому полягає сенс людського життя(за оповіданням Дж. Лондона « Жага до життя»)?(8-10речень).

 

 

 

Діагностична робота №3 з теми « Не здаватися в життєвих випробуваннях»

                                        Варіант II

Знання (по 0,5 б.)

1. Як головний герой оповідання Джека Лондона « Жага до життя» розправився з вовком?

  А) Застрелив із рушниці;        Б) зарізав ножем;       В) загриз.

2. Що трапилось із Білом?

    А) Він дійшов до схованки;

    Б) його з’їли вовки;

    В) він  збився з дороги, заблукав.

3. Що, на переконання Грегуара, найголовніше в житті?

   А) Знати, що ти хочеш;

   Б) мати гарні оцінки;

   В) бути здоровим і сильним.

4. Хто подарував Грегуару книгу « Тисяча справ для умілих рук»?

   А) Мати;                Б) вчителька;                 В) дідусь.

5. Для чого Джим і машиніст Лукас прибули до Драконового міста?

    А) Щоб знайти собі новий дім;

    Б) Щоб перемогти всіх драконів;

    В) Щоб звільнити принцесу Лі Ши та інших дітей.

6. Що сталося з драконихою у фіналі твору М. Енде « Джим Ґудзик і машиніст Лукас»?

   А) Загинула;   Б) перетворилась на мудрого дракона;

    В) перетворилась на птаха.

  Уміння.

7. Поєднайте героїв одного твору. (1б.)

1. Лі Ши                                                       А. Дідусь Леон

2. Біл                                                            Б. Пані Штоцкер

3. Грегуар                                                   В. Безіменний герой

                                                                      Г. Міо

8. Поєднайте імена персонажів твору Міхаеля Енде « Джим Ґудзик і машиніст Лукас» та їхні характеристики. (2б.)

      Імена

   1. Емма                 

   2. Лі Ши

   3. Пані  Кутняк

   4. Джим  Ґудзик

     Характеристики

 А. « …він не любив митися, як, втім, і всі хлопчики його віку. Він ніяк не міг узяти в толк, навіщо йому митися,якщо у нього чорна шкіра і все одно не видно, яка у нього шия, брудна або чиста».

Б. « Мила маленька дівчинка з двома чорними кісками й ніжним личком, які бувають у порцелянових мандалійських лялечок…»

В. «… крихітний паротяжик, який дивився на нього величезними наївними дитячими оченятами. Він старанно чмихкотів, тож у нього виходили справжні маленькі клуби.»

Г. «…була симпатичною, ба трохи старенькою і ( чого гріха таїти!) товстенькою…»

Д. « На довгій худій шиї виразно стримів борлак, а з хижої пащі стирчав єдиний зуб, надаючи драконячому пискові цілком мерзенного виразу.»

Ставлення

Дайте відповідь на запитання.

9. Яка роль дідуся у формуванні характеру Грегуара Дюбоска? Відповідь аргументуйте.(1,5 б.)

10.Через які випробування довелося пройти героєві оповідання Джека Лондона  « Жага до життя»?(1,5 б.)

    Цінності

11. Виконайте одне із завдань, на ваш вибір. (3б.)

А) Напишіть твір-мініатюру на тему « Справжня дружба долає будь-які випробування ( за романом Міхаеля Енде « Джим Ґудзик і машиніст Лукас»)»(8-10 речень)

Або

Пофантазуйте і напишіть, яким ви уявляєте майбутнє Грегуара Дюбоска після школи( за повістю Анни Гавальди « 35 кіло надії»).(8-10 речень).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Цапко Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Хомякова Людмила Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Пухальська Ірина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мукан Наталя Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Жакун Тетяна Іларіонівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
4 лютого
Переглядів
18091
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку