Виховний захід: "В гостях у чарівної казки"

Про матеріал
Багато поколінь людей виховувалося на прикладах із життя і поведінки казкових героїв Усі ми, родом із дитинства, всіх нас виховувала і продовжує виховувати казка. Сьогодні ми - її Величності Казці - присвячуємо свій виховний захід:
Перегляд файлу

Виховний захід для учнів п'ятого і шостого класів.

Багато поколінь людей виховувалося на прикладах із життя і поведінки казкових героїв Усі ми, родом із дитинства, всіх нас виховувала і продовжує виховувати казка. Сьогодні ми - її Величності Казці присвячуємо свій виховний захід:

“У світі чарівної казки”

Дорогі хлопчики і дівчатка!

У нас сьогодні свято казки

Будемо його разом відзначати

Казку друга шанувати

Зустріч із казкою - це свято,

Не було б її у нас

Ми б не знали так багато

Про новий і давній час

В кожнім домі, в кожній хаті

І у місті, і в селі Хто навчився читати

Має казку на столі

Книги дружать з дітворою

Полюби їх у житті -

І улюблені герої

Будуть друзями в путі.

(пісня Казкова країна)

Отже починаємо. Сьогодні до нас на свято також завітали вельми шановні члени          журі. Просимо    вас     бути  не      строгими    у        своїх судженнях  та мандрувати разом із нами в країну казок.

Розпочинаємо перший конкурс "Представлення команд". Для початку треба, щоб наші команди представили себе. Цей конкурс оцінюється від одного до десяти балів.

(представлення команд та оцінки журі)

Діти, в кожній казці трапляються різні дива. Але у казкових героїв є завжди чарівні предмети та чарівні слова, за допомогою яких, вони долають усі труднощі. Тому наша наступна гра так і називається "Чарівні предмети і чарівні слова".

Суть гри: у кожного з вас на парті знаходяться аркуші, пронумеровані від одного до десяти. Я зачитаю десять питань. Ваше завдання - написати відповідь на ці запитання. По закінченню гри, капітани команд передають аркуші з відповідями журі. За кожну правильну відповідь ви отримуєте один бал.

Питання до гри:

Щоб ви попросили у Незнайка ? (палочку)

У Жар-птиці (перо)

У Попелюшки (черевички)

У Аладдіна (лампу)

У Маляна (пензлик)

Пригадайте, хто в казках використовував такі чарівні слова:

"Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю",- Колобок "За щучим велінням, за моїм хотінням...",- Ємеля

"Сезам, Сезам, відкрийся",- Алі - Баба і 40 розбійників.

"Ловись рибка маленька і велика",- Вовк

"Крекс, фекс, пекс", - Буратіно

(фонова музика)

Наступна гра називається: “Чий це портрет?”

Умови гри такі: учні готують словесні портрети героїв твору. Ці портрети пропонуються суперникам для відгадування. Оцінюється як портрет, так і відповідь. Максимальний бал - 10.

Також, учням було запропоноване домашнє завдання. Кожна команда мала придумати свою казку. Конкурс казок оцінюється в 12 балів. Отже, розпочинаємо представлення!

Наступним нашим конкурсом буде завдання знайти пару: “Твір - автор”. Суть гри: на аркуші у кожної команди є перелік казок та авторів, з'єднайте їх між собою у правильні пари та передайте аркуші журі. Одна правильна пара - один бал.

Наш виховний захід “У світі чарівної казки” добігає завершення. Тож настав час запитати у наших журі чи завершили вони свої підрахунки.

(Після оголошення результатів нагородження переможців)

pdf
Додано
4 лютого
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку