Діагностувальна робота

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для 3 класу. Мовна тема.Іменник .Прикметник.Робота складається з 8 завдань, з них 4 завдання тестових.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з української мови

                                          3 клас

Мовна тема 

                                      «Іменник. Прикметник»

                                   Прізвище та ім’я учня (учениці)_____________________________

                                                   Дата проведення__________________________

ІІ варіант

  1. Що таке іменники?      (МОВ 4)

а) слова, що є назвами предметів

б)  слова, що означають дію

в) слова, щоназивають ознаки предметів


 

  1.               Познач рядок, у якому записані іменники-синоніми:    (МОВ 4)

а)  азбука, абетка, алфавіт

б)  пасажир, літак, пілот

в) бабуся, дідусь, онук


 

  1.               З якою частиною мови зв’язані прикметники в реченнях?   (МОВ 4)

                  а)  з дієсловами

                  б)  з іменниками

                  в)  зі сполучниками


 

  1.                  Позначте рядок, у якому виділений прикметник має переносне значення: (МОВ 4)

                  а) Срібний іній причепурив ліс.

                  б)  На свято дідусеві подарували срібний годинник.

                  в) Срібний ланцюжок самотньо лежав серед дорогих прикрас.


 

  1.               Спиши іменники. Визнач рід.    (МОВ 3.4)

Зразок: вітер (ч.р.), трава (ж.р.), джерело (с.р.)

Село, казка, озеро, поле, пшениця, портфель, олівець, парта, газета.

______________________________________________________________  

______________________________________________________________

6.    Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені словосполучення.  

       Познач закінчення прикметників.     (МОВ 3.3)

Зразок: Варення (вишня) – вишневе  варення.  

Сік (апельсин), хвилі (море), спів (голос), стіл (дерево).

______________________________________________________________

______________________________________________________________

7.       Спиши, вставляючи потрібні за змістом іменники.     (МОВ 3.4)

Прийшла холодна (що?) … . Випав білий пухнастий (що?) … . 

Річки і озера замерзли і вкрилися (чим?) … . Раді зимі (хто?) … . 

Вони катаються (на чому?) … .

_______________________________________________________________

                  _______________________________________________________________

                 _______________________________________________________________

                  _______________________________________________________________

 

 

  8. Підбери і встав замість крапок прикметники. Спиши. (МОВ 3.1) 

 (Який?) … день. Земля вкрита килимом. Крізь віти дерев видніється (яке?)… небо.  (Яким?)… промінням зігріті (які?)… берізки. Вони стоять, мов  зачаровані, у цьому (якому?)… царстві.  Тільки (які?) … сосни та ялинки пишаються своїм (яким?) … гіллям.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя 

( батьків) 

 

Мені було дуже важко



 

 

 

 

 

docx
Додано
29 грудня 2022
Переглядів
864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку