Діагностувальна робота
1. Спиши текст, позбавляючись дужок і вставляючи потрібні букви на місці пропусків.
Вил…тіла з вул…ка бджола. Літає над пасікою, дослухає(тьс,ц)я. Десь далеко дзв…нять голосні дзвіночки. Л…тить бджілка на музику дзвіночків. Пр…літає (до)лісу. Це її кличуть квіти конвалії! Кожна квітка – маленький срібний дзвіночок. (У)с…редині – золотий молоточок. Б…є молоточок по сріблу – лунає дзвін, аж до пасіки (до)літає.
Завдання
2. Визнач граматичну основу в 4 реченні:
А) Летить на музику; Б) на музику дзвіночків; В) летить бджілка;
3. Визнач, які з поданих іменників в орудному відмінку пишуться з апострофом:
А) піч, сіль, тінь Б) радість, юність, гордість В) любов, мати, кров
4. Визнач рід виділеного в реченні прикметника.
Залишився торішній листочок на верхній гілці.
А) середній Б) чоловічий В) жіночий
5. Запиши математичний вираз словами: 25+17
До____________________________________________________________________ додати________________________________________________________________.
6. Визнач кількість звуків
____ вітерець, ____ листочок,____дзвоник,____ дощ.
7. Визнач час виділеного в реченні дієслова.
Вилетіла з вулика бджола.
А) теперішній Б) минулий В) майбутній
8. Творче завдання
Напиши про свою улюблену квітку. (3-5 речень)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________