Ігрові форми самооцінювання та взаємооцінювання на уроках української мови 1-4 класи.

Про матеріал
Ігрові форми самооцінювання та взаємооцінювання сприяють розвитку творчості, взаємодії та критичного мислення учнів на уроках української мови.
Перегляд файлу

Самооцінювання та взаємооцінювання на уроках української мови:

1."Літературний Куточок":

Учні вибирають текст або власні творчі роботи, які вони вважають найкращими. Розміщують їх на "літературному куточку" разом із короткими коментарями, пояснюючи, чому обрали саме ці роботи.

2."Словниковий Пазл":

Учні складають словниковий пазл, де кожне слово представлене карткою з визначенням, прикладом вживання та їхньою особистою ілюстрацією. Потім вони обмінюються пазлами та розгадують один одного.

3."Казкова Рецензія":

Діти пишуть короткі рецензії на казки, які вони читали. Вони можуть визначити головну ідею, улюбленого героя чи події, які вплинули на них. Рецензії можна розділити та обговорити в класі.

4."Мовна Карта Таємниць":

Кожен учень створює "мовну карту таємниць" із найцікавішими відомостями, які вони дізналися на уроці. Це може бути новий словниковий запас, цікаві факти чи правила граматики.

5."Урок Казки":

Діти представляють свою власну казку чи історію, використовуючи вивчені мовні конструкції. Інші учні можуть задавати питання та робити зауваження.

6."Словникова Вітрина":

Учні розміщують на великій "словниковій вітрині" найцікавіші слова, які вони вивчили, разом із їхніми визначеннями та власними вживаннями в реченнях.

."Мовна Вікторина":

Учні готують питання та відповіді з теми уроку та проводять мовну вікторину в класі. Кожен учень оцінює якість питань та правильність відповідей.

8."Театр Літературних Персонажів":

Учні вибирають літературного персонажа та представляють його в класі. Після виступу обговорюють, наскільки вдало вони змогли втілити образ та чи вірно вони висловились.

9."Літературний Журнал":

Діти ведуть особистий літературний журнал, в якому вони фіксують свої враження від прочитаного, власні творчі роботи та почуття під час уроку. Журнали можна обмінювати для коментарів.

10."Сучасний Поетичний Батл":

Учні створюють власні вірші на задану тему та представляють їх в класі. Інші учні голосують за найкращий вірш за певними критеріями.

11."Мовний Пазл Таємниць":

Учні створюють пазли із словами та визначеннями. Їхні однокласники розв'язують ці пазли та обмінюються враженнями.

12."Драма Мовних Правил":

Учні створюють короткі драматичні сценки, де вони демонструють правильне та неправильне вживання мовних конструкцій. Після виступу проводиться обговорення та аналіз.

13."Мовна Естафета":

Діти утворюють команди та вибігають на дошку, де вони виконують мовні завдання (наприклад, відмінюють слова чи використовують їх у реченні). Кожен учень оцінює виконання своєї команди.

14."Мовний Магазин Слів":

Учні грають ролі продавців та покупців у "мовному магазині", де вони використовують слова для купівлі та продажу товарів. Оцінюється використання мови та правильність вживання слів.

15."Словникова Бійка":

Учні створюють "словникові пари" - слова, які пов'язані за значенням, і розміщують їх у класі. Їхні однокласники визначають, чому вони обравши саме ці пари.

16."Мовний Парадокс":

Учні створюють парадоксальні речення, де слова можуть мати навпаки значення. Інші учні вгадують, що має на увазі автор та обговорюють, як вони змогли зрозуміти це.

17."Мовний Дизайнер":

Діти розробляють "дизайн" речення, додаючи до нього різні мовні елементи (прикметники, прислівники і т. д.). Потім вони обговорюють та оцінюють творчість своїх однокласників.

18."Великий Літературний Фестиваль":

Учні готують короткі виступи чи презентації на тему, яку вони вивчили на уроці. Решта класу надає фідбек та оцінює виступи.

19."Мовна Олімпіада":

Кожен учень готує питання з мови для своїх однокласників. Урок закінчується "олімпійськими змаганнями", де учні відповідають на питання своїх товаришів.

20."Мовна Журналістика":

Учні представляють себе як мовних журналістів та готують короткі репортажі про події, які відбулися на уроці. Оцінюється якість репортажу та його відображення ключових моментів уроку.

 

docx
Додано
4 січня
Переглядів
298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку