Діагностувальна робота 4 клас "Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення"

Про матеріал
Мета роботи: Оцінити рівень засвоєння учнями матеріалу з теми "Письмове множення і ділення". Виявити вміння учнів виконувати письмові обчислення, розв’язувати задачі та рівняння. Проаналізувати рівень розуміння учнями зв’язків між діями множення і ділення.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з математики для 4 класу

Тема: Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення

Мета роботи:

  • Оцінити рівень засвоєння учнями матеріалу з теми "Письмове множення і ділення".
  • Виявити вміння учнів виконувати письмові обчислення, розв’язувати задачі та рівняння.
  • Проаналізувати рівень розуміння учнями зв’язків між діями множення і ділення.

Завдання:

  1. Обчисли:
    • 325 × 14 =
    • 784 : 28 =
    • 569 × 35 =
    • 912 : 36 =
  2. Розв’яжи задачу:
    • За 5 зошитів заплатили 45 гривень. Скільки коштують 8 таких зошитів?
  3. Розв’яжи рівняння:
    • х : 12 = 15
    • 24 × у = 720
  4. Порівняй (постав знаки >, < або =):
    • 35 × 24 ... 24 × 35
    • 648 : 18 ... 648 : 9
    • 125 × 8 ... 1000
  5. Знайди четверте пропорційне:
    • 4 м тканини коштують 80 гривень. Скільки коштують 6 м такої тканини?
  6. Розв’яжи задачу:
    • У коробці 36 олівців. Скільки таких коробок потрібно, щоб розкласти 216 олівців?

Критерії оцінювання:

  • За кожне правильно виконане завдання – 1 бал.
  • Максимальна кількість балів – 6.
  • Оцінка виставляється відповідно до кількості набраних балів.

Аналіз результатів:

  • Високий рівень: Учень правильно виконав всі завдання, демонструє глибоке розуміння матеріалу.
  • Середній рівень: Учень виконав більшість завдань правильно, допускає незначні помилки.
  • Низький рівень: Учень має значні труднощі з виконанням завдань, потребує додаткової допомоги.

Рекомендації:

  • За результатами виконання роботи вчитель може скоригувати індивідуальні навчальні плани для кожного учня.
  • Для учнів, які мають труднощі, необхідно провести додаткові заняття, роз’яснити складні моменти.
  • Для учнів, які продемонстрували високий рівень знань, можна запропонувати додаткові завдання підвищеної складності.

Примітка:

  • Завдання можна ускладнити або спростити залежно від рівня підготовки класу.
  • Для кращого розуміння учнями завдань можна використати наочні матеріали (картинки, моделі).
  • Після виконання роботи необхідно провести аналіз результатів і обговорити з учнями найбільш складні моменти.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
4 листопада
Переглядів
2317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку