Мета роботи:
Оцінити рівень засвоєння учнями матеріалу з теми "Письмове множення і ділення".
Виявити вміння учнів виконувати письмові обчислення, розв’язувати задачі та рівняння.
Проаналізувати рівень розуміння учнями зв’язків між діями множення і ділення.
Перегляд файлу
Діагностувальна робота з математики для 4 класу
Тема: Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення
Мета роботи:
Оцінити рівень засвоєння учнями матеріалу з теми "Письмове множення і ділення".
Виявити вміння учнів виконувати письмові обчислення, розв’язувати задачі та рівняння.
Проаналізувати рівень розуміння учнями зв’язків між діями множення і ділення.
Завдання:
Обчисли:
325 × 14 =
784 : 28 =
569 × 35 =
912 : 36 =
Розв’яжи задачу:
За 5 зошитів заплатили 45 гривень. Скільки коштують 8 таких зошитів?
Розв’яжи рівняння:
х : 12 = 15
24 × у = 720
Порівняй (постав знаки >, < або =):
35 × 24 ... 24 × 35
648 : 18 ... 648 : 9
125 × 8 ... 1000
Знайди четверте пропорційне:
4 м тканини коштують 80 гривень. Скільки коштують 6 м такої тканини?
Розв’яжи задачу:
У коробці 36 олівців. Скільки таких коробок потрібно, щоб розкласти 216 олівців?
Критерії оцінювання:
За кожне правильно виконане завдання – 1 бал.
Максимальна кількість балів – 6.
Оцінка виставляється відповідно до кількості набраних балів.
Аналіз результатів:
Високий рівень: Учень правильно виконав всі завдання, демонструє глибоке розуміння матеріалу.
Середній рівень: Учень виконав більшість завдань правильно, допускає незначні помилки.
Низький рівень: Учень має значні труднощі з виконанням завдань, потребує додаткової допомоги.
Рекомендації:
За результатами виконання роботи вчитель може скоригувати індивідуальні навчальні плани для кожного учня.
Для учнів, які мають труднощі, необхідно провести додаткові заняття, роз’яснити складні моменти.
Для учнів, які продемонстрували високий рівень знань, можна запропонувати додаткові завдання підвищеної складності.
Примітка:
Завдання можна ускладнити або спростити залежно від рівня підготовки класу.
Для кращого розуміння учнями завдань можна використати наочні матеріали (картинки, моделі).
Після виконання роботи необхідно провести аналіз результатів і обговорити з учнями найбільш складні моменти.