Діагностувальна робота № 4 з математики

Про матеріал
Комбінована діагностувальна робота призначена для учнів 3 класу НУШ, що навчаються за Типовою освітньою програмою О. Я. Савченко (підручником Н.Будної.) Допоможе діагностувати знання навчального матеріалу за темою «Таблиці множення і ділення чисел 8-9.».
Перегляд файлу

Прізвище, ім'я_________________________________

Діагностувальна робота №4

Варіант 1.

   1.Запиши кожне число у вигляді суми розрядних доданків, один із яких ділиться на 8 без остачі, а другий—з остачею.

  1.  =                       29 =                     47=                          71 =    

     2.Виконай дії у правильному порядку і отримаєш слово.

            Х    С  І  М  

24-(24:4-24:6)=

      3.Виконай дії з іменованими числами.

57грн 50 коп. – 8 грн 40 коп. =

81 м 18 см : 9 =

6 дм 4 см · 8 =

 

4. Периметр квадрата 16 см. Знайди довжину його сторін і накресли квадрат.

 

 

 

 

5.Розв’яжи рівняння.

х : 9 = 6                                       56 : х = 8

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Склади скорочений запис та розв’яжи задачу.

У 9 однакових пляшках 72 л солодкої води. Скільки літрів води у 8 таких пляшках?

 

 

 

 

7. Обчисли вирази.

 

63:9·5=                             64:8·9=

27: 9·6=                             32:8·9=

 

 

Смайлики на листе А4 для печати.Діагностична робота №2 Я досліджую світ 2 клас Розділ 1. ПРО МЕНЕ Тема 2.  Як я сприймаю себе (до підручника авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.)

 

Коментар вчителя/вчительки

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Прізвище, ім'я_________________________________

Діагностувальна робота №4

Варіант 2.

   1.   1.Запиши кожне число у вигляді суми розрядних доданків, один із яких ділиться на 9 без остачі, а другий—з остачею.

17 =                       30=                     44 =                          71=    

          2.Виконай дії у правильному порядку і отримаєш слово.

            Р   А   Ф  А  

45+5·(25:5)-20=

      3.Виконай дії з іменованими числами.

47грн 50 коп. – 8 грн 40 коп. =

72 м 63 см : 8 =

6 дм 4 см · 9 =

 

4. Периметр квадрата 12 см. Знайди довжину його сторін і накресли квадрат.

 

 

 

 

5.Розв’яжи рівняння.

х : 9 = 8                                       72 : х = 9

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Склади скорочений запис та розв’яжи задачу.

У 8 однакових пляшках 64 л солодкої води. Скільки літрів води у 9 таких пляшках?

 

 

 

 

7. Обчисли вирази.

 

63:9·5=                             64:8·9=

27: 9·6=                             32:8·9=

 

 

 

 

Смайлики на листе А4 для печати.Діагностична робота №2 Я досліджую світ 2 клас Розділ 1. ПРО МЕНЕ Тема 2.  Як я сприймаю себе (до підручника авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.)

Коментар вчителя/вчительки

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
3645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку