Діагностувальна робота

Про матеріал
Діагностувальна робота №1 З теми: «Вступ. Герої та героїні балад» для учнів 7 класу НУШ
Перегляд файлу

7 клас

Діагностувальна робота №1

З теми «Вступ. Герої та героїні балад»

ВАРІАНТ 1

Завдання 1-6 мають по 3 варіанти відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Оберіть правильний варіант та позначте його. За кожну правильну відповідь ви отримаєте по 0,5 балів.

1.Оригінал-це……

а) відтворення тексту іншою мовою;    б)авторський твір;      в) переклад з оригінального твору.

2.Змалку Робін Гуд вправлявся у….

а) стрільбі з лука;          б) риболовлі;               в) боях на мечах.

3.Ватага розбійників переховувалась …

а) у місті Ноттінгемі;         б) у Шервудському лісі;        в) у палаці Регани.

4.У баладі Ф. Шиллера «Рукавичка» показаний конфлікт  між…

а) лицарем та хижими звірами;       б) особистою честю і коханням;   в) лицарем та королем.

5.Чи міг лицар відмовитися підняти рукавичку?

а) так, щоб не загинути;     б) ні, це справа честі;    в) ні, бо дама не звертатиме на нього уваги.

6. У якій країні жив король Лір ?

а) у Франції;      б) у Шотландії;      в) у Англії.

У завданні 7 необхідно встановити ПРАВИЛЬНУ ПОСЛІДОВНІСТЬ ПОДІЙ. За правильну відповідь ви отримаєте 1 бал.

7.Установіть послідовність подій у баладі «Як робін Гуд став розбійником».

а) Розбійники обирають Робін Гуда своїм ватажком.

б) Робін Гуд убиває королівського оленя.

в) Робін Гуд виграє змагання.

г) Робін гуд перебуває у бідної вдови.

У завданнях 8-9 необхідно встановити ВІДПОВІДНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть рядок, позначений буквою. За кожне  правильне виконане завдання ви отримаєте по 2 бали.

8.Встановіть відповідність між героєм та баладою, в якій він діє.

1. Делорж

а) «Король Лір і його дочки»

2. Маріан

б) «Як Робін Гуд став розбійником»

3. Корделія

в) «Рукавичка»

4. Кунігунда

 

 

9.Встановіть відповідність між героєм та предметом, який йому належить.

1. Робін Гуд

а) лук і стріли

2. Король Лір

б) рукавичка

3. Кунігунда

в) королівська корона

4. Маріан

г) золота стріла

Завдання 10 потребує короткої відповіді, за яку ви можете отримати 1 бал.

10.Що таке фольклорна балада?

 Завдання 11 потребує розгорнутої відповіді, за яку ви можете отримати 3 бали.

11.Завдання за вибором.

а) Які риси вдачі Робіна Гуда вам подобаються і чому?

б) У чому виявилося благородство Корделії у ставленні до батька?

в) Поміркуйте, чому лицар Делорж виконав наказ дами?

г) Висловіть ваше ставлення до проблем, які порушуються у баладах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 клас

Діагностувальна робота №1

З теми «Вступ. Герої та героїні балад»

ВАРІАНТ 2

Завдання 1-6 мають по 3 варіанти відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Оберіть правильний варіант та позначте його. За кожну правильну відповідь ви отримаєте по 0,5 балів.

1.Переклад – це…

а) відтворення тексту іншою мовою;    б)авторський твір;      в) переклад з оригінального твору.

2.Чому Робін Гуд опинився поза законом?

а) він був сином лісника;    б) він убив головного королівського лісничого;

в) він полював у королівському лісі.

3.Подруга Робіна Гуда Маріан була дочкою…

а) київського князя Володимира Великого;    б) графа Хантінгдона – ворога батька Робіна Гуда;

в) шерифа Ноттінгемського.

4.Які звірі знаходились у звіринці? (Ф. Шиллер «Рукавичка)

а) лев;   б) вовки;    в) тигр;   г) лисиця;  д) леопарди.

5.Які два світи можна побачити у баладі Ф. Шиллера «Рукавичка»?

а) реальний і фантастичний;   б) світ звірів і світ людей;    в) світ аристократії і світ народу.

6.У якій країні знайшла собі притулок молодша дочка короля Ліра?

а) у Німеччині;    б) у Англії;    в) у Франції.

У завданні 7 необхідно встановити ПРАВИЛЬНУ ПОСЛІДОВНІСТЬ ПОДІЙ. За правильну відповідь ви отримаєте 1 бал.

7.Установіть послідовність подій у баладі Ф. Шиллера «Рукавичка».

а) Кунігунда героя очима вітає.

б) І раптом упала з балкона рукавичка красної дами.

в) Король дав знак рукою.

г) І вже підводиться лев.

У завданнях 8-9 необхідно встановити ВІДПОВІДНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть рядок, позначений буквою. За кожне  правильне виконане завдання ви отримаєте по 2 бали.

8.Встановіть відповідність між героєм та баладою, в якій він діє.

1. король Франциск

а) «Король Лір і його дочки»

2. Х’ю Фітзу

б) «Як Робін Гуд став розбійником»

3. Регана

в) «Рукавичка»

4. Кунігунда

 

 

9.Встановіть відповідність між героєм та предметом, який йому належить.

1. Маріан

а) ріжок

2. король Лір

б) рукавичка

3. Кунігунда

в) королівська корона

4. Робін Гуд

г) золота стріла

 

Завдання 10 потребує короткої відповіді, за яку ви можете отримати 1 бал.

10.Що таке літературна балада?

 Завдання 11 потребує розгорнутої відповіді, за яку ви можете отримати 3 бали.

11.Завдання за вибором.

а) Які риси вдачі Робіна Гуда вам подобаються і чому?

б) У чому виявилося благородство Корделії у ставленні до батька?

в) Поміркуйте, чому лицар Делорж виконав наказ дами?

г) Висловіть ваше ставлення до проблем, які порушуються у баладах.

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 вересня
Переглядів
1472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку