Комплексна діагностувальна робота №1 з теми "Вступ. Герої та героїні балад"

Про матеріал
Комплексна діагностувальна робота з теми "Вступ. Герої та героїні балад" з урахуванням 3-х груп результатів
Перегляд файлу

Комплексна діагностувальна робота №1

Тема: Вступ. Герої та героїні балад.

І. Досліджує мовлення. Виконай тестові завдання. (12 б)

І варінт

1. Переклад — це...


а) відтворення тексту іншою мовою;

б) зміни у тексті, які робить автор;

в) твір будь-якого жанру.


2. Виділяють три роди літератури:


а) епос, комедія, пісня;

б) лірика, епос, трагедія;

в) епос, лірика, драма.


3. Ліро-епічний твір фантастичного, історико-героїчного чи побутового змісту з напруженим сюжетом – це:
 


а) билина;
б) балада;
в) байка.


4. За тематикою балади бувають…

а) родинно-побутовими, історичними, фантастичними, про кохання;

б) реалістичними, фантастичними, літературними;

в) романтичними, фольклорними, фантастичними.

5.  Які моральні проблеми порушує  англійська  балада «Король Лір та його дочки»?


а) захист рідної землі

б) кохання

в) стосунки батьків і дітей

г)  важка доля народу


6. Укажіть ім'я молодшої доньки короля Ліра


а) Регана;

б) Гонорелія;

в) Корделія.


7.  Хто така Кунігунда в баладі "Рукавичка"?


а) дочка короля;

б) дама серця лицаря;

в) красива дівчина-селянка, у яку був закоханий лицар.


8. Кунігунда вкинула рукавичку в центр звіринця…

а) випадково    б) заради розваги     в) довести свою владу над Делоржем

9. Лицар Делорж йде в центр звіринця з хижаками, тому що

а) зобов’язаний виконати наказ короля

б) хоче довести дамі силу свого кохання

в) не може порушити кодекс лицаря.

10. Старий пикт (балада «Вересовий трунок») відправив сина на смерть, бо:


а) не хотів бачити його мук;             б) не хотів осоромитися перед сином; 

в) не був упевнений у силі духу сина.


11. Як зустріла Корделія батька

а) вигнала зі свого королівства       б) привітно. з любов’ю прийняла батька

в) наказала жити з прислугою.

12. Чому помер король Лір?

а) був старий            б) дізнався про передчасну смерть улюбленої доньки

в) його вбили.

ІІ. Робота з текстом.

1.

 

2. Установити відповідність між твором і цитатою.

1 «Вересовий трунок»        А «Варили і випивали Той чарівний напій »

2 «Король Лір та його дочки»       Б «І раптом упала з балкона Рукавичка красної дами»

3 «Рукавичка»                     В «Тоді про наймолодшої дочки слова згадав»

                                              Г «Замок Хантінгдон добре було видно…»

 

ІІІ. Письмова взаємодія (12 б)

Напиши розгорнуту відповідь на питання.

Що є підтвердженням справжньої любові – слова чи вчинки?

 

Комплексна діагностувальна робота №1

Тема: Вступ. Герої та героїні балад

І. Досліджує мовлення. Виконай тестові завдання. (12 б)

ІІ варіант

1. Оригінал - це ...


а) фольклорний твір;

б) твір будь-якого жанру

в) авторський твір, який написаний тією мовою, яку обрав автор.


2. Твір, написаний за мотивами іншого твору, називають:


а) перекладом;

б) оригіналом;

в) переспівом.


3. Жанр балади виник:


а) у Франції;

б) в Англії;

в) у Шотландії.


4. До якого жанру належить твір «Король Лір і його доньки»?


а) поема

б) народна пісня

в) народна балада


5. Яка основна думка балади Шиллера «Рукавичка»?


а) невірність кохання

б) жорстокість короля   в) людська гідність та честь


6. Якого покарання зазнала донька, що своєю відповіддю розчарувала короля Ліра?


а) страти;

б) вигнання;

в) ув'язнення.


7.  Балада "Рукавичка" завершується тим, що лицар Делорж...

а) виконує прохання Кунігунди і здобуває її прихильність;

б) виконує прохання Кунігунди і кидає рукавичку їй в обличчя;

в) не виконує забаганки Кунігунди і покидає ігрища.

8. Боротьба пиктів проти іноземних загарбників - історичне тло балади...


а) "Вересовий трунок"     б) "Рукавичка"      в) "Король Лір".


9. У баладі «Рукавичка» створено два світи –

а) реальний і фантастичний            б) світ тварин і світ людей

в) світ народу і аристократів

10. Шиллер стверджує в баладі «Рукавичка» думку про те, що потрібно…

а) цінувати людське життя         б) шанувати свою любов

в) берегти лицарську честь

11. Як король Лір поділив спадок

а) розділив порівну між трьома дочками

б) поділив на дві частини

в) віддав старшій дочці.

12. Король Лір у кінці твору

а) усвідомив, що неправильно вчинив з Корделією і дуже шкодував про це

б) упевнився, що правильно вчинив з Корделією

в) зрозумів, що старші дочки дуже його люблять і поважають.

ІІ. Робота з текстом.

1.

 

2. Установити відповідність між твором і цитатою.

1 «Вересовий трунок»            А «Та трунок медовий варити Вже більше ніхто не вмів»

2 «Король Лір та його дочки»           Б «І з ґрат сторожкою стопою Виходить лев»

3 «Рукавичка»                         В «Тоді про наймолодшої дочки слова згадав»

                                                  Г «Найбільші королівські заповідники — …»

ІІІ. Письмова взаємодія (12 б)

Напиши розгорнуту відповідь на питання.

Що є підтвердженням справжньої любові – слова чи вчинки?

 

 

 


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Непорочна Анастасія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Король Вікторія
    Спасибі за Вашу працю! Бо для мене НУШ - це поки що страшно й незвично. А так хоч якісь уявлення про ці види робіт складається.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ковтун Тетяна Вікторівна
    Щиро дякую, колего, за Вашу працю! Дуже гарний матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
6 жовтня
Переглядів
6194
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку