Діагностувальна робота № 5. Робота з мовними одиницями (2 клас)

Про матеріал
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА №5 (МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ) РОБОТА З МОВНИМИ ОДИНИЦЯМИ (Прикметник. Синоніми. Антоніми. Пряме та переносне значення). Перевірка сформованості компетентностей та наскрізних умінь учнів. Робота містить самооцінювання.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я _________________________________________________

Діагностувальна робота № 5

Робота з мовними одиницями

  1. До слова хоробрий добери та запиши слова близькі за значенням.

 

C:\Users\User\Desktop\АРКУШІ КЛІТИНКА+КОСА\КОСА 2 – копія (2).png

  1. Поміркуй і запиши слова, які протилежні за значенням до поданих.

 

 

Літо –

C:\Users\User\Desktop\АРКУШІ КЛІТИНКА+КОСА\КОСА 2 – копія.png

 

Ніч –

C:\Users\User\Desktop\АРКУШІ КЛІТИНКА+КОСА\КОСА 2 – копія.png

 

Чорний –

C:\Users\User\Desktop\АРКУШІ КЛІТИНКА+КОСА\КОСА 2 – копія.png

 

  1. Прочитай текст і виконай завдання 4, 5, 6, 7 до нього.

Зрозумів

Ragazzo del fumetto che per mezzo di un computer portatile | Vettore Premium           У Петрика велика радість. Батьки купили йому новенький комп’ютер. Скільки він про таке мріяв! Від комп’ютера хлопчик не відходив. Хіба на кілька хвилин, коли мама кликала обідати чи вечеряти.

          Відколи з’явився комп’ютер, Петрик узагалі мало спілкувався чи то з батьками, чи то з друзями. З новим другом йому було цікавіше. У школі хлопець з нетерпінням чекав закінчення уроків, тому і вчителів слухав неуважно. Так минали дні.

           Та одного разу, коли Петрик знову хотів посидіти за комп’ютером, у нього різко запаморочилося в голові і з’явився сильний біль. У поліклініці лікар сказав, що у хлопця погіршився зір. Чому? Петрик добре знав і сам.

      – Це все мій комп’ютер,  – тихо сказав він.

      Лікар дав своєму малому пацієнтові кілька порад. Не можна сидіти за комп’ютером весь вільний час, а лише кілька хвилин на день. Обов’язково слід давати відпочинок очам, адже на світі є ще стільки цікавого. А якщо зіпсується зір – то можна багато чого й не побачити.

      Петрик усе зрозумів.

                                                                                                                  Анна Босенко

  1. Поміркуй і визнач, чого вчить цей текст.

 

            Вільний час треба проводити за комп’ютером.

 

            Довге сидіння за комп’ютером шкодить здоров’ю.

 

  1. Чому в Петрика запаморочилося в голові і з’явився біль?

 

            Хлопець постійно сидів за комп’ютером.

 

            Він швидко біг і вдарився коліном.

 

  1. Поміркуй і вибери речення, якого НЕМАЄ в тексті.

 

             Від комп’ютера хлопчик не відходив.

 

            З новим другом йому було нецікаво.

 

             Від комп’ютера хлопчик не відходив.

 

            Лікар дав малому пацієнтові кілька порад.

 

            А якщо зіпсується зір – то можна багато чого не побачити.

 

  1. З’єднай слова у плашках, щоб утворилися словосполучення.

 

новенький

 

пацієнт

 

 

 

слухав

 

комп’ютер

 

 

 

малий

 

неуважно

 

  1. Обведи у зелені хмаринки слова, які вжито в переносному значенні.

                  Золота медаль, золоті руки, золоте серце, золоті прикраси, золоті слова, золота монета, золота осінь, золота підвіска.

  1. Поділи слово для переносу різними способами.

 

Комп’ютер –

C:\Users\User\Desktop\АРКУШІ КЛІТИНКА+КОСА\КОСА 2 – копія.png

 

C:\Users\User\Desktop\Знімок екрана (4348).png

 

docx
Додано
11 червня
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку