Прізвище, ім’я __________________________________________________________________
Діагностувальна робота № 7. Аудіювання
Василь Сухомлинський «Ледача подушка»
Тестові завдання:
1. Головні персонажі твору:
А дівчинка, бабуся;
Б дідусь, дівчинка;
В дідусь, хлопчик.
2. Про що дівчинка запитала у дідуся?
А Чому дідусь встає так рано?
Б Чому треба ходити до школи?
В Чому вранці вставати не хочеться?
3. Що порадив Яринці дідусь?
А Зачекати, поки захочеться вставати.
Б Винести ледачу подушку і вибити.
В Спати, скільки захочеться.
4. Що зробила Яринка з ледачою подушкою?
А Поміняла її на іншу.
Б Поклала її на лавку – та кулачками її, кулачками.
В Віддала її дідусеві.
5. Встав у речення пропущене слово.
– Це подушка в тебе _________________ , – відповів дідусь.
6. Запиши розгорнуту відповідь на запитання.
Як вирішила Яринка провчити подушку?
7. Одягни у зелену хмаринку речення, яке не зустрічалося у тексті.
— Я не буду так робити, дідусю! – пошепки сказала Яринка.
— А що ж їй зробити, щоб не була ледачою?
А дідусь у вуса посміхається.
8. Одягни у зелену хмаринку заголовок, який найкраще підходить до тексту:
Розумна Яринка Мудрий дідусь Яринка і подушка
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||
№
|
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Сформовано (٧)/ Формується (-) |
1 |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
Під час пояснення (початок уроку) |
|
2 |
Виявляє розуміння змісту прослуханого тексту |
Завдання 1-8 |
|
3 |
Правильно називає персонажів художнього тексту (завдання закритого типу) |
Завдання 1 |
|
4 |
Розуміє фактичний зміст тексту (завдання закритого типу) |
Завдання 2, 3, 4 |
|
5 |
Дає відповідь на запитання за фактичним змістом твору з метою уточнення свого розуміння прослуханого тексту (завдання відкритого типу) |
Завдання 5 |
|
6 |
Продовжує речення з метою уточнення свого розуміння за фактичним змістом сприйнятого на слух тексту (завдання відкритого типу) |
Завдання 6 |
|
7 |
Виокремлює відсутнє речення зі змісту прослуханого тексту |
Завдання 7 |
|
8 |
Розуміє основну думку тексту. Добирає влучний заголовок до прослуханого твору із поданих варіантів |
Завдання 8 |
|
8 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, добирає правильні орфограми, виправляє помилки |
Завдання 5-8 |
|
9 |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати кожного завдання та всієї роботи |
Завдання 1-8 |
|
Рекомендації вчителя ______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________