Діагностувальна робота № 6. Робота з літературним твором Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» (2 клас)

Про матеріал
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА №6 (МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ) РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМ ТВОРОМ ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ «КРАСИВІ СЛОВА І КРАСИВЕ ДІЛО». Перевірка сформованості компетентностей та наскрізних умінь учнів, завдання з перевірки умінь працювати з твором, визначати жанр та послідовність подій у творі та творчого завдання. Робота містить самооцінювання та оцінювання вчителем з характеристиками результатів навчання.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я _______________________________________________________

 

Діагностувальна робота № 6

Робота з літературним твором

І. Прочитай текст.

          Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло»

Серед поля стоїть маленька хатина. Її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.

Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.

Коли це бачать: до хатини  біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.

І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:

— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...

Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:

— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...

А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку й одягнув суху.

Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.

ІІ. ЗАВДАННЯ:

 

1. До якого жанру відноситься даний твір?

а) вірш   

б) казка   

в) оповідання

 

2. Обери правильне міркування. Головна думка твору:

а) Добре, що у лісі є хатина, де можна сховатись від дощу.

б) Людина красна не словами, а добрими ділами.

в) Потрібно соромити тих, хто не слідкує за прогнозом погоди.

 

3. Встанови послідовність подій у творі.

Хлопці сховались в хатинці у лісі і побачили, як до хатини прибіг ще один хлопчик.

Третій хлопець зняв з себе суху сорочку і дав її змоклому хлопчику.

Одного дня троє хлопців гуляли лісом і раптом пішов дощ.

Двоє хлопців поспівчували тому, хто змок на дощі.

 

4. Поміркуй та продовж думку.

Гарні – красиві діла, а не слова. Так говорять, коли ________________________

______________________________________________________________________________

5. Створи ілюстрації до тексту.

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\- 0-2-І КЛАС (2023-2024) ІВАНОВИЧ С.Л\- 1 САМООЦІНЮВАННЯ+АНАЛІЗ\САМООЦІНЮВАННЯ\ОБВЕДИ+ЧИТАТИ.png

D:\- 0-2-І КЛАС (2023-2024) ІВАНОВИЧ С.Л\- 1 САМООЦІНЮВАННЯ+АНАЛІЗ\САМООЦІНЮВАННЯ\ЯКІ ЕМОЦІЇ НА УРОЦІ.png

ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

 

Характеристика результатів навчання

 

Завдання

Сформовано (٧)/

Формується

(-)

1

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

Під час пояснення

(початок уроку)

 

2

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту

Завдання 1-5

 

3

Правильно визначає жанр твору (завдання закритого типу)

Завдання 1

 

4

Розуміє фактичний зміст твору. Визначає головну думку твору (завдання закритого типу)

Завдання 2

 

5

Розуміє фактичний зміст твору. Встановлює послідовність подій у творі (завдання закритого типу)

Завдання 3

 

6

Продовжує речення з метою уточнення свого розуміння за фактичним змістом прочитаного (завдання відкритого типу)

Завдання 4

 

7

Створює ілюстрації за фактичним змістом твору з метою уточнення свого розуміннят (завдання відкритого типу)

Завдання 5

 

8

Пише розбірливо, перевіряє написане, добирає правильні орфограми, виправляє помилки

Завдання 4

 

9

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати кожного завдання та всієї роботи

Завдання 1-5

 

Рекомендації вчителя __________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

doc
Додано
11 червня
Переглядів
228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку