Діагностувальна робота № 6
Робота з мовними одиницями
«Досліджую прикметники, дієслова»
_____________________________________________________________
Дата___________
Прізвище________________
Ім’я ____________________
Слова, що є ... , відповідають на питання який? яка? який?
а) назвами ознак;
б) назвами предметів;
в) назвами дій.
2.Познач, в якому рядку перелічені іменники.
а) зелень, листок, шапочка;
б) зелений; малесенька, дерев’яна;
в) зеленіє, повіяв, висить.
3. За поданими ознаками впізнай предмет і допиши його назву:
Білий, пухнастий, холодний - _________ .
Червоне, кругле, солодке, смачне - _________
Сірий, пухнастий, куцохвостий - __________ .
4.Склади і запиши речення зі слів, які відповідають на питання:
Які? Хто?
___________________________________________________________
5.Спиши. Встав потрібні прикметники. Підкресли їх.
На подвір’ї росла …………… ялинка.
Між ярами тече ……………. річка.
Діти співали ………………. пісню.
6. Підкресли в тексті дієслова:
Кожен день, як тільки ранок у віконечко загляне,
Лесик очі відкриває, вмить з-під ковдри вилізає.
Миє личко, зуби чистить, одягає одяг чистий.
Часу зовсім Лесь не гає, бо до школи поспішає.
7. Добери слова протилежні за значенням:
Пам’ятати - ___________ ;
сумувати - ___________ ;
виходити - ___________ ;
смітити - ___________ ;
забороняти - __________ .
8. Від поданих іменників утвори слова назви дій:
Письмо – писати;
косар - _________ ;
стукіт - _________ ;
щедрівка - ______ ;
праця - __________ ;
ріст - ___________ .
9. Зміни слова - назви дій за зразком.
Один Багато
Учень пише. Учні пишуть.
Художник малює. Художники_____________ .
Пташка співає. Пташки ________________ .
Літак летить. Літаки _________________ .
Хлопчик грається. Хлопчики ______________ .
10. Допиши дієслова.
Вітер ( що робить?) ___________, ___________ .
Пташка ( що робить ?) ____________, ___________.
Струмок ( що робить ? ) ___________, ___________.
.