Діагностувальна робота №6. Робота з мовними одиницями " Досліджую прикметники, дієслова"

Про матеріал
Діагностувальна робота №6. Робота з мовними одиницями "Досліджую прикметники, дієслова"
Перегляд файлу

Muse Printables's #545 Image Results 

 

 

 

Діагностувальна  робота № 6

        Робота з мовними одиницями

                                «Досліджую прикметники, дієслова»

_____________________________________________________________

 

                                                                  Дата___________

Прізвище________________

Ім’я ____________________

  1. Доповни речення.

Слова, що є ... , відповідають на питання  який? яка? який?

а) назвами ознак;      

б) назвами предметів;        

 в) назвами дій.

2.Познач, в якому рядку перелічені іменники.

а) зелень, листок, шапочка;

б) зелений; малесенька, дерев’яна;

в) зеленіє, повіяв, висить.

3. За поданими ознаками впізнай предмет і допиши   його назву:   

Білий, пухнастий, холодний  -  _________ .                                         

Червоне, кругле, солодке, смачне  -  _________

Сірий, пухнастий, куцохвостий  - __________ .

4.Склади і запиши речення зі слів, які відповідають на питання:

Які? Хто?

___________________________________________________________

5.Спиши. Встав потрібні прикметники. Підкресли їх.                          

                   На подвір’ї росла   ……………   ялинка.

                   Між ярами тече  …………….   річка.

                   Діти співали   ……………….   пісню.


Muse Printables's #545 Image Results     

 6. Підкресли  в тексті дієслова:

          Кожен день, як тільки ранок у віконечко загляне,    

          Лесик очі відкриває, вмить  з-під ковдри вилізає.

          Миє личко, зуби чистить, одягає одяг чистий.       

          Часу зовсім Лесь не гає, бо до школи поспішає. 

       7. Добери слова протилежні за значенням:

           Пам’ятати -  ___________ ;

           сумувати -    ___________ ;

           виходити -    ___________ ;

           смітити -       ___________ ;

           забороняти -  __________ .

       8. Від поданих іменників утвори слова назви дій:

           Письмо – писати;

           косар -  _________ ;

           стукіт -  _________ ;

           щедрівка -  ______ ;

           праця - __________ ;

           ріст -   ___________ .

       9. Зміни слова -  назви дій за зразком.

 Один       Багато

 Учень пише.    Учні пишуть.

 Художник малює.   Художники_____________ .

 Пташка співає.    Пташки ________________ .

 Літак летить.    Літаки _________________ .

 Хлопчик грається.    Хлопчики ______________ .

      10. Допиши дієслова.

 Вітер ( що робить?) ___________, ___________ .

 Пташка ( що робить ?) ____________, ___________.

 Струмок ( що робить ? ) ___________, ___________.

.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Інкл
Додано
27 лютого
Переглядів
652
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку