Діагностувальна робота №6 з "Я досліджую світ"

Про матеріал
Діагностувальна робота №6 з ЯДС за підручником І.Андрусенко. Робота містить табличку "Результат виконання діагностувальної роботи" з очікуваними результатами.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №6

                                  уч________ 3-А класу

 

                                                                  І варіант

Обери правильну відповідь:

1.У хвойних лісах ростуть:

А) сосна, ялина;      Б) дуб, береза;          В) сосна, клен.

2.Має один міцний стовбур. Це:

А) кущ;      Б) дерево;     В) трав’яниста рослина.

3.Ділянки землі, вкриті дикорослими трав’янистими рослинами, це:

А) ліси;      Б) луки;       В) листяні ліси.

4.Підкресли рослини, які ростуть на луках.

Ромашка, полин, дуб, виноград, шавлія, звіробій, сосна, дзвоники.

5.На карті червоним олівцем наведи кордони України; синім – річку Дніпро; коричневим зафарбуй Карпати; ручкою підпиши Чорне море.

Контурні карти Географія 8 клас Україна у світі природа населення  Картографія- 49,00 грн - купити в Харкові, Чернігові, Україні. Низька ціна,  відгуки - Knigovo

6.З’єднай лініями. Які водойми природні, а які штучні? Підкресли солоні водойми.

                                     Річки

                                     Озера

                                     Канали

Природні                    Моря                          Штучні

                                     Водосховища

                                     Джерела

                                     Океани

                                      Ставки

                                     Болота

7.Напиши правила природоохоронної поведінки в лісі.

 

 

 

 

 

 

 

8. За планом склади опис водойми.

1.Назва

1.

2.Природна чи штучна

2.

3.Прісна чи солона

3.

4.Середня глибина

4.

5.Тварини

5.

 

 

Результат  виконання  діагностувальної  роботи

                   Самооцінювання

Завдання були  легкі

Завдання були  не дуже  легкі

Завдання  були  важкі

Мені потрібна допомога

 

Очікувані результати:

 

              Номери завдань

Рівень оволодіння навичкою

1.Установлює  взаємозв’язки між    об’єктами    неживої i живoï природи, розрізняє  рукотворні об’єкти

6

 

2. Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними

1, 2, 3, 4

 

3. Складає   за  планом  опис  об’єкту  природи

8

 

5. Знаходить i показує на карті Україну та  інші об’єкти відповідно до навчального завдання

5

 

6.Пояснює  залежність   життя  організмів від  умов  існування, правила природоохоро-нної поведінки, дотримується цих правил

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота №6

           уч________ 3-А класу

    

                                                                  ІІ варіант

Обери правильну відповідь:

1.У листяних лісах ростуть:

А) сосна, ялина;      Б) дуб, береза;          В) сосна, клен.

2.Має соковите стебло. Це:

А) кущ;      Б) дерево;     В) трав’яниста рослина.

3.Ділянки землі, вкриті дикорослими трав’янистими рослинами, це:

А) ліси;      Б) луки;       В) листяні ліси.

4.Підкресли рослини, які ростуть на луках.

Ромашка, полин, дуб, виноград, шавлія, звіробій, сосна, дзвоники.

5.На карті червоним олівцем наведи кордони України; синім – річку Дніпро; коричневим зафарбуй Карпати; ручкою підпиши Чорне море.

Контурні карти Географія 8 клас Україна у світі природа населення  Картографія- 49,00 грн - купити в Харкові, Чернігові, Україні. Низька ціна,  відгуки - Knigovo

6.З’єднай лініями. Які водойми природні, а які штучні? Підкресли солоні водойми.

                                     Річки

                                     Озера

                                     Канали

Природні                    Моря                          Штучні

                                     Водосховища

                                     Джерела

                                     Океани

                                      Ставки

                                     Болота

7.Напиши правила природоохоронної поведінки біля водойми. __

 

       

 

 

 

 

 

 

8. За планом склади опис водойми.

1.Назва

1.

2.Природна чи штучна

2.

3.Прісна чи солона

3.

4.Середня глибина

4.

5.Тварини

5.

 

                                 Результат  виконання  діагностувальної  роботи

                   Самооцінювання

Завдання були  легкі

Завдання були  не дуже  легкі

Завдання  були  важкі

Мені потрібна допомога

 

Очікувані результати:

 

              Номери завдань

Рівень оволодіння навичкою

1.Установлює  взаємозв’язки між    об’єктами    неживої i живoï природи, розрізняє  рукотворні об’єкти,

6

 

2. Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними

1, 2, 3, 4

 

3. Складає   за  планом  опис  об’єкту  природи

8

 

5. Знаходить i показує на карті Україну та  інші об’єкти відповідно до навчального завдання

5

 

6.Пояснює  залежність   життя  організмів від  умов  існування, правила природоохоро-нної поведінки, дотримується цих правил

7

 

 

 

docx
Додано
29 травня 2023
Переглядів
501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку