Діагностувальна робота №6
уч________ 3-А класу
|
|
І варіант
Обери правильну відповідь:
1.У хвойних лісах ростуть:
А) сосна, ялина; Б) дуб, береза; В) сосна, клен.
2.Має один міцний стовбур. Це:
А) кущ; Б) дерево; В) трав’яниста рослина.
3.Ділянки землі, вкриті дикорослими трав’янистими рослинами, це:
А) ліси; Б) луки; В) листяні ліси.
4.Підкресли рослини, які ростуть на луках.
Ромашка, полин, дуб, виноград, шавлія, звіробій, сосна, дзвоники.
5.На карті червоним олівцем наведи кордони України; синім – річку Дніпро; коричневим зафарбуй Карпати; ручкою підпиши Чорне море.
6.З’єднай лініями. Які водойми природні, а які штучні? Підкресли солоні водойми.
Річки
Озера
Канали
Природні Моря Штучні
Водосховища
Джерела
Океани
Ставки
Болота
7.Напиши правила природоохоронної поведінки в лісі.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. За планом склади опис водойми.
|
1.Назва |
1. |
|
2.Природна чи штучна |
2. |
|
3.Прісна чи солона |
3. |
|
4.Середня глибина |
4. |
|
5.Тварини |
5.
|
|
Результат виконання діагностувальної роботи |
||||
|
Самооцінювання |
Завдання були легкі |
Завдання були не дуже легкі |
Завдання були важкі |
Мені потрібна допомога
|
|
Очікувані результати:
|
Номери завдань |
Рівень оволодіння навичкою |
||
|
1.Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої i живoï природи, розрізняє рукотворні об’єкти |
6 |
|
||
|
2. Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними |
1, 2, 3, 4 |
|
||
|
3. Складає за планом опис об’єкту природи |
8 |
|
||
|
5. Знаходить i показує на карті Україну та інші об’єкти відповідно до навчального завдання |
5 |
|
||
|
6.Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоро-нної поведінки, дотримується цих правил |
7 |
|
||
Діагностувальна робота №6
уч________ 3-А класу
|
|
ІІ варіант
Обери правильну відповідь:
1.У листяних лісах ростуть:
А) сосна, ялина; Б) дуб, береза; В) сосна, клен.
2.Має соковите стебло. Це:
А) кущ; Б) дерево; В) трав’яниста рослина.
3.Ділянки землі, вкриті дикорослими трав’янистими рослинами, це:
А) ліси; Б) луки; В) листяні ліси.
4.Підкресли рослини, які ростуть на луках.
Ромашка, полин, дуб, виноград, шавлія, звіробій, сосна, дзвоники.
5.На карті червоним олівцем наведи кордони України; синім – річку Дніпро; коричневим зафарбуй Карпати; ручкою підпиши Чорне море.
6.З’єднай лініями. Які водойми природні, а які штучні? Підкресли солоні водойми.
Річки
Озера
Канали
Природні Моря Штучні
Водосховища
Джерела
Океани
Ставки
Болота
7.Напиши правила природоохоронної поведінки біля водойми. __
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. За планом склади опис водойми.
|
1.Назва |
1. |
|||||
|
2.Природна чи штучна |
2. |
|||||
|
3.Прісна чи солона |
3. |
|||||
|
4.Середня глибина |
4. |
|||||
|
5.Тварини |
5.
|
|||||
|
Результат виконання діагностувальної роботи |
||||||
|
Самооцінювання |
Завдання були легкі |
Завдання були не дуже легкі |
Завдання були важкі |
Мені потрібна допомога
|
||
|
Очікувані результати:
|
Номери завдань |
Рівень оволодіння навичкою |
||||
|
1.Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої i живoï природи, розрізняє рукотворні об’єкти, |
6 |
|
||||
|
2. Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними |
1, 2, 3, 4 |
|
||||
|
3. Складає за планом опис об’єкту природи |
8 |
|
||||
|
5. Знаходить i показує на карті Україну та інші об’єкти відповідно до навчального завдання |
5 |
|
||||
|
6.Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоро-нної поведінки, дотримується цих правил |
7 |
|
||||