НУШ 5 клас Діагностувальна робота Апостроф. М'який знак. Подвоєння приголосних

Про матеріал

Діагностувальна робота з української мови, яка містить 12 завдань (шість - тестового характеру, 6 - розгорнута відповідь).

Перегляд файлу

Діагностувальна робота

Апостроф. М’який знак. Подвоєння приголосних

І варіант

1. Виділена буква позначає той самий звук в усіх словах рядка

А тривога, монітор, рішення   Б театр, Тиса, тямущий

В сіль, Нововолинськ, сюїта   Г дисплей, Дрогобич, Дніпро

2. Апостроф треба писати на місці пропуску у всіх словах рядка

А св…ятковий, під..єднати, ластів..я  Б відв..язати, скип..ятити, тім..я

В торф..яний, дит..ясла, Св..ятослав  Г р..юкзак, р..яжанка, трав..янистий

3. Без м’якого знака треба писати  усі слова в рядку

А мен..ший, т..мяний, св..ято   Б скрин..ці, оболон..ський, сіл..лю

В чотир..ма, хатин..ці, шіст..сот  Г куз..ня, брун..ці, їдал..ня

4. Подвоєні букви треба писати у всіх словах рядка

А священ..ик, глибин..ий, розріс..я  

Б дерев’ян..ий, жадан..ий, гречан..ий

В зав..ишки, лимон..ий, глинян..ий  

Г родин..ий, від..аль, радіст..ю

5. Букву й треба писати у всіх словах рядка

А с..огодні, медаль..он, буль..он  

Б міль..он, баталь..он, ма..оріти

В поль..овий, Вороб..ов , сь..омга  

Г ль..одовий, кур..оз, Корол..ов

6. Орфографічні помилки в написанні слів допущено в рядку

А пам’ять, Лук’ян, солов’їний 

Б з’явитися, об’єднав, довір’я

В св’ято, перемир’я, моркв’яний

Г пам’ять, під’їзд, цвях

7. Запишіть іменники сталь, глазур, паморозь, мить в орудному відмінку однини.

8. Запишіть слова у фонетичній транскрипції: в’ється, латаття, каньйон, зв'язок.

9. Виправте орфографічні помилки у реченні: Люблю довкіля степове бескрає, могутьні мязи рідної землі.

10. Доберіть слово з подвоєними буквами та складіть з ним питальне речення.

11. Доберіть слово з апострофом та складіть з ним розповідне речення.

12. Доберіть слово з м’яким знаком та складіть з ним речення.

 

 

Діагностувальна робота

Апостроф. М’який знак. Подвоєння приголосних

ІІ варіант

1. Виділена буква позначає той самий звук в усіх словах рядка

А тривога, монітор, рішення   Б театр, Тиса, тямущий

В сіль, Нововолинськ, сюїта   Г дисплей, Дрогобич, Дніпро

2. Апостроф треба писати на місці пропуску у всіх словах рядка

А прив..язати, торф..яний, сім..я   Б тьм..яний, роз..єднати, ластів..я

В різдв..яний, дит..ясла, Св..ятослав  Г трав..янистий, р..ябий, кучер..явий

3. Без м’якого знака треба писати  усі слова в рядку

А тон..ший, камін..чик, материн..ське Б скрин..ці, оболон..ський, сіл..лю

В нян..чити, хатин..ці, шіст..сот  Г куз..ня, брун..ці, їдал..ня

4. Подвоєні букви треба писати у всіх словах рядка

А бджодин..ий, глибин..ий, розріс..я

Б екран..ий, журавлин..ий (від журавлина), сезон..ий

В родин..ий, від..аль, радіст..ю

Г зав..ишки, лимон..ий, глинян..ий

5. Букву й треба писати у всіх словах рядка

А міль..он, баталь..он, ма..оріти

Б с..огодні, медаль..он, буль..он

В ль..одовий, кур..оз, Корол..ов

Г поль..овий, Вороб..ов , сь..омга

6. Орфографічні помилки в написанні слів допущено в рядку

А подвір’я, Лук’янівна, пір’їна

Б об’явитися, єднання, перемир’я 

В моркв’яний, щасття, священик

Г затишшя, любов’ю, свято

7. Запишіть іменники матір, молодь, мідь, радість в орудному відмінку однини.

8. Запишіть слова у фонетичній транскрипції: миється, читання, бульйон, різьбяр.

9. Виправте орфографічні помилки у реченні: Люблю довкіля степове бескрає, могутьні мязи рідної землі.

10. Доберіть слово з подвоєними буквами та складіть з ним питальне речення.

11. Доберіть слово з апострофом та складіть з ним розповідне речення.

12. Доберіть слово з м’яким знаком та складіть з ним речення.

 

 

docx
Додано
9 квітня 2023
Переглядів
2267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку