Діагностувальна робота з української мови, яка містить 12 завдань (шість - тестового характеру, 6 - розгорнута відповідь).
Діагностувальна робота
Апостроф. М’який знак. Подвоєння приголосних
І варіант
1. Виділена буква позначає той самий звук в усіх словах рядка
А тривога, монітор, рішення Б театр, Тиса, тямущий
В сіль, Нововолинськ, сюїта Г дисплей, Дрогобич, Дніпро
2. Апостроф треба писати на місці пропуску у всіх словах рядка
А св…ятковий, під..єднати, ластів..я Б відв..язати, скип..ятити, тім..я
В торф..яний, дит..ясла, Св..ятослав Г р..юкзак, р..яжанка, трав..янистий
3. Без м’якого знака треба писати усі слова в рядку
А мен..ший, т..мяний, св..ято Б скрин..ці, оболон..ський, сіл..лю
В чотир..ма, хатин..ці, шіст..сот Г куз..ня, брун..ці, їдал..ня
4. Подвоєні букви треба писати у всіх словах рядка
А священ..ик, глибин..ий, розріс..я
Б дерев’ян..ий, жадан..ий, гречан..ий
В зав..ишки, лимон..ий, глинян..ий
Г родин..ий, від..аль, радіст..ю
5. Букву й треба писати у всіх словах рядка
А с..огодні, медаль..он, буль..он
Б міль..он, баталь..он, ма..оріти
В поль..овий, Вороб..ов , сь..омга
Г ль..одовий, кур..оз, Корол..ов
6. Орфографічні помилки в написанні слів допущено в рядку
А пам’ять, Лук’ян, солов’їний
Б з’явитися, об’єднав, довір’я
В св’ято, перемир’я, моркв’яний
Г пам’ять, під’їзд, цвях
7. Запишіть іменники сталь, глазур, паморозь, мить в орудному відмінку однини.
8. Запишіть слова у фонетичній транскрипції: в’ється, латаття, каньйон, зв'язок.
9. Виправте орфографічні помилки у реченні: Люблю довкіля степове бескрає, могутьні мязи рідної землі.
10. Доберіть слово з подвоєними буквами та складіть з ним питальне речення.
11. Доберіть слово з апострофом та складіть з ним розповідне речення.
12. Доберіть слово з м’яким знаком та складіть з ним речення.
Діагностувальна робота
Апостроф. М’який знак. Подвоєння приголосних
ІІ варіант
1. Виділена буква позначає той самий звук в усіх словах рядка
А тривога, монітор, рішення Б театр, Тиса, тямущий
В сіль, Нововолинськ, сюїта Г дисплей, Дрогобич, Дніпро
2. Апостроф треба писати на місці пропуску у всіх словах рядка
А прив..язати, торф..яний, сім..я Б тьм..яний, роз..єднати, ластів..я
В різдв..яний, дит..ясла, Св..ятослав Г трав..янистий, р..ябий, кучер..явий
3. Без м’якого знака треба писати усі слова в рядку
А тон..ший, камін..чик, материн..ське Б скрин..ці, оболон..ський, сіл..лю
В нян..чити, хатин..ці, шіст..сот Г куз..ня, брун..ці, їдал..ня
4. Подвоєні букви треба писати у всіх словах рядка
А бджодин..ий, глибин..ий, розріс..я
Б екран..ий, журавлин..ий (від журавлина), сезон..ий
В родин..ий, від..аль, радіст..ю
Г зав..ишки, лимон..ий, глинян..ий
5. Букву й треба писати у всіх словах рядка
А міль..он, баталь..он, ма..оріти
Б с..огодні, медаль..он, буль..он
В ль..одовий, кур..оз, Корол..ов
Г поль..овий, Вороб..ов , сь..омга
6. Орфографічні помилки в написанні слів допущено в рядку
А подвір’я, Лук’янівна, пір’їна
Б об’явитися, єднання, перемир’я
В моркв’яний, щасття, священик
Г затишшя, любов’ю, свято
7. Запишіть іменники матір, молодь, мідь, радість в орудному відмінку однини.
8. Запишіть слова у фонетичній транскрипції: миється, читання, бульйон, різьбяр.
9. Виправте орфографічні помилки у реченні: Люблю довкіля степове бескрає, могутьні мязи рідної землі.
10. Доберіть слово з подвоєними буквами та складіть з ним питальне речення.
11. Доберіть слово з апострофом та складіть з ним розповідне речення.
12. Доберіть слово з м’яким знаком та складіть з ним речення.