Про матеріал
Концентрація уваги дитини з ООП на уроці в НУШ.
Щоб дитині приділити достатньо часу завданню, виконати його вдумливо і старанно , --це мрія вчителя і батьків. Концентрацію потрібно тренувати. Зосередженість дитини на завданні залежить не тільки від того, цікаве воно їй чи ні. Роль також відіграють
вік та звички.
Я ,Кучеренко Ніна Петрівна, працюю в 2022—2023 навчальному році асистентом вчителя в 1 класі інклюзивного навчання в Миколаївськім ліцеї Дніпропетровської області. Дитині з особливо освітніми потребами важко концентруватсь на конкретному предметі чи дії. Однак, уміння зосереджуватись---це звичка, яку можна натренувати такими вправами: «Назви кольори букв у даному слові» , « Закреслювання літер, які повторюються», «Що лежить на столі».
Я вчитель методист і розробила такий вид діяльності , як робота з алфавітом в 1класі. За основу взяла я слова що називають клички наших улюбленців собак. Цей вид діяльності допоможе збагатити словниковий запас і тренувати пам’ять. Ця картка є додатком до вивчення правопису власних іменників, що вказують на клички тварин. Пропоную полегшений варіант для учениці з особливо освітніми потребами.
Як працювати з таким завданням?
1. Прочитати слова що називають клички домашніх улюбленців .
2. Звернути увагу на те, що клички на одну букву записані поряд.
3. Порахуй скільки слів на дану букву.
4. Виконай арифметичну дію, посилаючись на примітку, що внизу карточки. Наприклад, А (3), Б (5). Від 5-3=2. Це означає, що на букву Б у нас два слова і вони будуть мати порядковий номер в алфавіті 4 і 5. Так і далі виконуй дію віднімання і контролюй кількість слів на дану букву, щоб не зазнати пропусків слів і вийти на загальну кількість . Дивись на останню букву!!!! Це і буде перевіркою в фіналі.
5. Для ефективної і цікавої роботи я подаю алфавіт. В ньому потрібно закреслити ті букви які вже опрацьовані.
Першокласник повинен утримувати увагу на певних завданнях і мати мотивацію до його виконання.