Діагностувальна робота “Будова слова”
Прізвище, ім’ я уч_____________________________________
1. З яких частин може складатися слово? Закресли зайве слово.
Корінь, суфікс, префікс, прийменник,закінчення, основа
2. Познач рядок слів, що є спільнокореневими, познач корінь
А) Сніг,сніжок, сніжка;
Б ) літо, літній, лимон;
В ) квітка, квітник, клумба.
3. Утворити нові слова за допомогою префікса і суфікса, позначити їх
Кордон -___________________________________________________
Дитина - _____________________________________________________
Сонце- _______________________________________________
4. Запиши, як ти розумієш подані фразеологізми
Крутити хвостом - _____________________________________________
Стріляний горобець – __________________________________________
Знати на зубок– _______________________________________________
5. Встав пропущені букви (е,и). добери до поданих слів перевірні.
Ч..рвоний - ________________,
з..ма ______________________,
кр..ло - ____________________,
в..сло - _____________________.
6. Запиши слова і розбери їх за будовою.
Вода, водяний, підводний __________________________________________________________
__________________________________________________________
7. Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і прийменники. Спиши речення, розкриваючи дужки.
1. Хлопці (з)їхали (з)гірки.
2. (На)дошці вчителька (на)писала речення.
3. Автомобіль (по)їхав (по)дорозі.
4. Сонце (за)хмару (за)ходить.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|