Діагностувальна робота. " Числівник"

Про матеріал
Діагностувальна робота " Числівник" для 6 класу НУШ подана у 2 варіантах для перевірки засвоєння учнями навчального матеріалу з вивченої теми
Перегляд файлу

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ «ЧИСЛІВНИК. ТЕКСТ. ІНФОРМАЦІЯ. СПІЛКУВАННЯ. КОМБІНОВАНІ ТЕСТИ»

                                               І варіант

1. Числівники за значенням поділяють на

А назви icтот i неістот                        В пpoстi й складні

Б якісні, відносні й присвійні            Г кількісні й порядкові

2. За будовою числівники поділяють на

А прості, складні й складені         В складні, відносні й присвійні

Б тверді, м’які і мішані                  Г порядкові, збірні, дробові.

3. Числівниками є всі слова в рядку

А) десять, десятеро, десятка, десятий;      В) двоє, другий, двічі, дванадцять;

Б) три, третій, тридцять, триста;                Г) п'ятдесятий, п'ятдесят, п'ятдесятиріччя.

4. У якому рядку всі числівники порядкові?

А) двоє, троє, четверо, п'ятеро;

Б) одна десята, п'ятдесят, п'ятсот, дев'ять;

В) другий, сорок третій, дев'яностий, двісті тридцять сьомий;

Г) двадцять сім, тридцять чотири, сорок два, п'ятдесят вісім.

5. Позначте рядок, усі слова в якому — дробові числівники.

А) три четвертих, одна друга, половина;

Б) п'ятеро, п'ять десятих, десять сотих;

В) чотири восьмих, чотириста два, п'ять сотих;

Г) дві п'ятих, тридцять сотих, дві десяті.

6. Правильною є відмінкова форма числівника

А) двохстам п’ятдесяти восьми;                       В) двохсот п’ятидесяти восьми;

Б) двомастами п’ятдесятьома шістьома;      Г) дохстами восьмидесятьма дев’ятьма.

7. У якому рядку всі кількісні числівники вжито в орудному відмінку?

А) двома, одним, трьома, чотирма, п’ятьма;

Б) одного, двох, трьох, чотирьох, п’ятьох;

В) однієї, п’яти, шести, шістьох, семи;

Г) десятьома, ста, трьома п'ятими, кількома, тисячі

8. Укажіть рядок, у якому всі слова пишуться ОКРЕМО.

А триста/двадцять/чотири, сім/десят, сорок/шість, три/надцять

Б дві/пятих, сорок/дев’ять, дев’яносто/три, сто/два

В три/четвертих, чотир/надцять, двох/сотий,три/ста

Г сорок/восьмий, дванад/цятий, три/восьмих, шіст/сот

9. Запишіть слова у два стовпчики: у перший складні прикметники, у другий – порядкові числівники.

Чотиритисячний, чотиридобовий, чотирирічний, чотирьохмільйонний, чотирьохтисячний, дев’яностий, дев’яностоденний, дев’яносторіччя, дев’яносто третій.                                                (2бали)

10. Провідміняйте числівник 796 як кількісний і як порядковий.           (3бали)

11. Прочитай діалог (спілкування шестикласників). Відредагуй,

записавши розмову правильно.

— Привіт, Тарас!

— Привіт, Аліна!

— Яку вправу нам потрібно виконати до наступного уроку української

 мови?

— Двохсот сорока четверту.

— У цій вправі треба провідміняти числівники шіснадцять, шісдесят, шіссот?

— Так.

— Дякую, допобачення!

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ «ЧИСЛІВНИК. ТЕКСТ. ІНФОРМАЦІЯ. СПІЛКУВАННЯ. КОМБІНОВАНІ ТЕСТИ»

                                          ІІ варіант

1. Числівниками є всі слова в рядку

А) три, третій, третина, троє;                          В) семеро, сімка, сьомий, сім;

Б) десять, десяток, десятеро, десята;            Г) два, двійко, двоє, другий.

2. Що означають порядкові числівники?

А) ознаку предмета;                                        В) кількість предметів при лічбі ;

Б) порядок предметів при лічбі;                Г) приналежність предмета.

3. У якому рядку всі числівники прості за будовою?

А) двадцять сім, тридцять сім, сорок два, п’ятдесят вісім;

Б) один, два, три, чотири, десять;

В) сто три, п’ятсот вісім, п’ятдесят чотири, шістсот два, двісті п’ять.

Г) двадцять, сiм, сто, тисяча.

4. У якому рядку всі числівники кількісні?

А) сотий, тисячний, мільйонний, мільярдний;

Б) сто, двадцять, тридцять, сорок;

В) двохсотий, трьохсотий, чотирьохсотий, п'ятисотий;

Г) тридцять два, тридцять сотих, тридцять перший, семисот.

5. Усі слова — збірні числівники подано в рядку

А вісім, десять, семеро, шість десятих

Б шестеро, одинадцятеро, тридцять троє, семеро

В чотирьох, шістдесяти, вісімнадцятьом, на чотирьох

Г восьмий, шостий, тринадцятий, двадцятий

6. Укажіть ряд числівників, у кожному з яких пишеться -ь-

А) тр..ох, десят..ма, п'ят..ом;                            В) вісім..сот, п'ятнадцят..ма, дев'ят..мастами;

Б) дев'ятнадцят.., чотир..мастами, дев'ят..ох;   Г) дев'ят..сот, дванадцят.., двадцят...

7. Усі числівники, які потрібно писати окремо, подані в рядку

А двох/сот, сорок/три, два/надцять, сім/десят

Б сто/тисячний, двадцять/п’ятий, сто/сьомий, триста/сорок

В двісті/двадцять, шіст/надцятеро, сто/одинадцять, двадцять/два

Г чотири/п’ятих, вісімдесят/шість, двісті/сім, триста/п’ятдесят

8. Усі слова — дробові числівники — подані в рядку

А сім восьмих, чотири двадцятих, сім дев’ятих, три десятих

Б другий, восьмий, вісімнадцятий, десятий

В двадцятьох, вісімдесяти, вісімнадцятьом, восьмисот

Г шестеро, тринадцятеро, двадцять троє, восьмеро

9. Запишіть слова у два стовпчики: у перший складні прикметники, у другий – порядкові числівники.

П’ятитисячний, п’ятидобовий, п’ятирічний, трьохмільйонний, трьохтисячний, шестисотий, вісімдесятиденний, вісімдесятиріччя, вісімсот третій.         (2бали)

10. Провідміняйте числівник 345 як кількісний і як порядковий.            (3бали)

11. Склади інформацію «Мій розклад уроків у понеділок». Запиши словами години й хвилини початку й закінчення уроків, тривалість великої перерви.

docx
Додано
31 березня
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку