Діагностувальна робота "Числівник. Займенник"

Про матеріал
Діагностувальна робота 4 клас НУШ "Числівник. Займенник", за підручником М. Захарійчук / 2021.
Перегляд файлу

                                             Діагностувальна робота  

                                     з української мови 4 клас НУШ,

                                      за підручником М. Захарійчук

 

Дата__________________ П.І. ______________________________________

 

1.Числівники означають:

 

А. дію предмета;                           Б. назву предмета;

В. кількість предметів або порядок їх при лічбі;

Г. ознаку предмета.

 

2. Вибери рядок, у якому записані тільки займенники:

 

А. нам, вами, біля, вони;

Б. я, ти, ми, на, ви;

В. він, вони, мене, вам, я;

Г. воно, ми, перед, тобі.

 

3. Зміни форму займенників. Укажи рід, число і відмінок.

 

Чекаю (кого?) він; пишатися (ким?) я; розкажу про (кого?) вони; написати (кому?) ми; чекати (кого?) ви; телефонувати до (кого?) ти.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

4. Випиши особові займенники. Укажи особу, число і відмінок.

 

З ним каші не звариш. Дивися не на людину, а на її вчинки. На тобі, небоже, що мені негоже. Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти. Як ми до людей, так і люди до нас.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Спиши речення, замінюючи числа словами.

 

У шкільному гербарії зібрано 40, 60, 90 метеликів. До 60,70 додати 10.Стоїть дуб, а на нім 12 гілок, а на кожній гілці по 4  гнізда, а в кожному гнізді по 7 пташенят.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. З’ єднай слова та формули на позначення часу

 

Прокинувся                                               чверть по одинадцятій

Працював                                                   о сьомій годині п’ятнадцять хвилин

Зателефонував                                         до чотирнадцятої години

Показує                                                      о десятій годині

 

7. Запиши рівність словами.

 

60 – 25 = 35

__________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

8. Від поданих числівників утвори і запиши числівники, що відповідають на питання котрий?

1, 16, 50, 65.

__________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. До якої особи належать займенники з тобою, про тебе, на тобі?

 

А. до 1-ої особи однини;                      В. до 2-ої особи однини;

Б. до 2-ої особи множини;                   Г. до 3-ої особи множини.

 

10. Спиши текст, розкриваючи дужки й уникаючи повторів.

 

 Вилетіла (бджола, вона) раненько з вулика й згадала : учора (бджола, вона) брала нектар на гречці. А (гречка, вона) далеко в полі. А що як піде дощ? 

Полетиш до (гречки, неї) по скляночку нектару – і попадеш під зливу.

      Подумала бджола, подзижчала та й каже:

--Полечу спитаю в акації. (Акація, вона) знає. Перед дощем у (акації ,неї) багато нектару. А перед сухою погодою – нема.

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
1985
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку