Діагностувальна робота
з української мови 4 клас НУШ,
за підручником М. Захарійчук
Дата__________________ П.І. ______________________________________
1.Числівники означають:
А. дію предмета; Б. назву предмета;
В. кількість предметів або порядок їх при лічбі;
Г. ознаку предмета.
2. Вибери рядок, у якому записані тільки займенники:
А. нам, вами, біля, вони;
Б. я, ти, ми, на, ви;
В. він, вони, мене, вам, я;
Г. воно, ми, перед, тобі.
3. Зміни форму займенників. Укажи рід, число і відмінок.
Чекаю (кого?) він; пишатися (ким?) я; розкажу про (кого?) вони; написати (кому?) ми; чекати (кого?) ви; телефонувати до (кого?) ти.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Випиши особові займенники. Укажи особу, число і відмінок.
З ним каші не звариш. Дивися не на людину, а на її вчинки. На тобі, небоже, що мені негоже. Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти. Як ми до людей, так і люди до нас.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Спиши речення, замінюючи числа словами.
У шкільному гербарії зібрано 40, 60, 90 метеликів. До 60,70 додати 10.Стоїть дуб, а на нім 12 гілок, а на кожній гілці по 4 гнізда, а в кожному гнізді по 7 пташенят.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. З’ єднай слова та формули на позначення часу
Прокинувся чверть по одинадцятій
Працював о сьомій годині п’ятнадцять хвилин
Зателефонував до чотирнадцятої години
Показує о десятій годині
7. Запиши рівність словами.
60 – 25 = 35
__________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Від поданих числівників утвори і запиши числівники, що відповідають на питання котрий?
1, 16, 50, 65.
__________________________________________________________________________________________________________________________________
9. До якої особи належать займенники з тобою, про тебе, на тобі?
А. до 1-ої особи однини; В. до 2-ої особи однини;
Б. до 2-ої особи множини; Г. до 3-ої особи множини.
10. Спиши текст, розкриваючи дужки й уникаючи повторів.
Вилетіла (бджола, вона) раненько з вулика й згадала : учора (бджола, вона) брала нектар на гречці. А (гречка, вона) далеко в полі. А що як піде дощ?
Полетиш до (гречки, неї) по скляночку нектару – і попадеш під зливу.
Подумала бджола, подзижчала та й каже:
--Полечу спитаю в акації. (Акація, вона) знає. Перед дощем у (акації ,неї) багато нектару. А перед сухою погодою – нема.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________