Діагностувальна робота з теми «Прикметник» 4 клас
Мета: перевірити набуті знання, вміння та навички з теми; розвивати логічне мислення, охайність, вміння застосовувати набуті знання на практиці; виховувати повагу до рідної мови, бережливе ставлення до неї.
Хід заняття
І. Організаційний момент
ІІ. Інструктаж до написання роботи
ІІІ. Виконання роботи
Вірна подружка – Д.в. ______________________________________
Відомий спортсмен – М.в.___________________________________
Польові квіти – Р.в._________________________________________
Холодне озеро – Ор.в.______________________________________
У (сивий) давнину наші предки зустрічали Новий рік із (квітучий) вишнею. Згодом її замінила (вічнозелений) ялина. На (лісовий) красуні так багато (яскравий) прикрас!
Сєвєродонецьк - _________________________________________,
Україна - ________________________________________________,
козак - _________________________________________________ ,
Запоріжжя - _____________________________________________ .
У чарівній казці ……..
Самооцінювання
Мені було дуже легко |
|
Мені було дуже важко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ
№ з/п |
Характеристика результатів навчання |
Рівень результату навчання |
|||
В |
Д |
С |
П |
||
1 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
|
|
|
2 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане |
|
|
|
|
3 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
|
|
|
4 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане |
|
|
|
|