Діагностувальна робота "Чуття гармонії у слові"

Про матеріал
Діагностувальна робота з теми "Чуття гармонії в слові" в 6 класі НУШ відповідає програмі Архипова, Січкар, Шило (підручник О.Авраменка). Створено завдання щодо творчості Т.Шевченка, Лесі Українки, С.Чернілевського, І.Жиленко, І.Калинця, .Андрусяка.
Перегляд файлу

                                     Контрольна робота                                     6 клас 

                                   Чуття гармонії у слові

1 варіант

1.Назвати автора віршів «Стежечка», «Криничка», «Веселка»: 

а)Леся Українка;      

б)І.Андрусяк;      

в)І.Калинець;     

г) С.Чернілевський .

2. У поемі "Іван Підкова" є всі перераховані географічні назви, ОКРІМ...

а)  Дніпра;       

б) Стамбула;             

в) Царграда;            

г) Синопу.

3. З якого твору Лесі Українки взято рядки: "Де ж соловейко? Де ж спів солов'їний?"

а)"Мрії";   

б) "Тиша морська";    

в) "Як дитиною, бувало...";    

г) "Співець".

4. Паву у вірші «Жар-птиця» описано словами...

а) непристойно яскрава;                     

б) з очима-намистинками;

в) старезна, без ока, кульгава;            

г) золота, на місяць схожа.

5. Що "Забула внучка в баби..." 

а) хустинку;           б) кепку;          в) черевички;           г) книги.

6.Неправильним є твердження: 

а) лебедиха голосно прокричала слово «Україна»;  

б)лиш одна сова пір’я чистить, інші очима світяться; 

в) «сині очі», «хмарина темно-синя» - це епітети; 

г) у вірші «Розмова» згадується літак.

7. Встановіть відповідність та оберіть правильну відповідь: 

  1.     Тарас Шевченко                                               а) «Мрії»   

2- Леся Українка                                                   б) «Теплота родинного інтиму» 

3- Ірина Жиленко                                                  в) «Колискова»  

4- Станіслав Чернілевський                                  г) «Жар-птиця»

                                                                               д) «Іван Підкова»               2 бали

8. Особливістю творчості Ігоря Калинця : 

а) вірші присвячені історичному минулому України; 

б)переважає княжа тематика; 

в) вірші написані здебільшого у формі діалогу; 

г) в поезіях нема розділових знаків.

9. Які обов’язки виконував гном , що жив у буфеті? Пояснити, чому, на ваш погляд, він у домі людини був уже третє століття?

10. Написати твір-міркування «У чому щастя людини» (на основі прочитаних віршів).                                                                                                            2 бали

 

 

                          Контрольна робота                                                 6 клас

                                 Чуття гармонії у слові

2 варіант

1.Назвати автора віршів «Розмова» , «Колискова», «Зорі й місяць»:

а)Т.Шевченко;    

б)І.Жиленко;     

в)С.Чернілевський;     

г)І.Андрусяк.

2.У вірші "Як дитиною, бувало..." Лесі Українки лірична героїня нікому не зізнавалася про свій біль, тому що...

а) не любила привертати до себе увагу;        

б) не хотіла засмучувати рідних;

в) боялася, що її покарають;                                

г) була гордою.

3.Вірш, у якому зображено сум козака, що потрапив на чужину й не може повернутися додому: 

а) «Співець»;        б) «Іван Підкова»;          в) «Думка»;           г) «Розмова».

4. Чим  мати прив’язала хату до небес у вірші «Теплота родинного інтиму»:  а)золотим ланцюжком;               

б)мотузочком диму; 

в)родинним теплом;                    

г)своїми думками.

5. Буфетного гнома у творі названо: 

а)стареньким;         б)мудрим;              в)гордовитим;          г)чемним.

6.Неправильним є твердження: 

а)стежечка порівнюється з веретеном;           

б)блискавка названа королевою; 

в)надягла веселка стрічок як у свято;            

г)втік дим … просто у синіх джинсах.

7.Встановіть відповідність та оберіть правильну відповідь:

1-Тарас Шевченко                                  а) «Зорі й місяць»  

2- Леся Українка                                     б) «Забула внучка в баби черевички»

3- Ірина Жиленко                                   в) «Тиша морська» 

4-Станіслав Чернілевський                    г) «Думка» 

                                                                д) «Гном у буфеті»                 2 бали

8.Возвеличення мужності, героїзму козаків та отамана, їх сили волі, братерської дружби, які так необхідні в здобутті перемоги над ворогом  - це мотив поезії : 

а) «Співець»;   

б) «Зорі й місяць»;    

в) «Іван Підкова»;   

г) «Тече вода в синє море».

9. Описати настрої та почуття, висвітлені в поезіях С.Чернілевського.

10.Написати твір-міркування «У чому чаруюча краса дивосвіту» (на основі прочитаних віршів).                                                                                2 бали

docx
Додано
17 грудня 2023
Переглядів
1880
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку