Діагностувальна робота "Чуття гармонії у слові"

Про матеріал
Діагностувальна робота з теми "Чуття гармонії в слові" в 6 класі НУШ відповідає програмі Архипова, Січкар, Шило (підручник О.Авраменка). Створено завдання щодо творчості Т.Шевченка, Лесі Українки, С.Чернілевського, І.Жиленко, І.Калинця, .Андрусяка.
Перегляд файлу

                                     Контрольна робота                                     6 клас 

                                   Чуття гармонії у слові

1 варіант

1.Назвати автора віршів «Стежечка», «Криничка», «Веселка»: 

а)Леся Українка;      

б)І.Андрусяк;      

в)І.Калинець;     

г) С.Чернілевський .

2. У поемі "Іван Підкова" є всі перераховані географічні назви, ОКРІМ...

а)  Дніпра;       

б) Стамбула;             

в) Царграда;            

г) Синопу.

3. З якого твору Лесі Українки взято рядки: "Де ж соловейко? Де ж спів солов'їний?"

а)"Мрії";   

б) "Тиша морська";    

в) "Як дитиною, бувало...";    

г) "Співець".

4. Паву у вірші «Жар-птиця» описано словами...

а) непристойно яскрава;                     

б) з очима-намистинками;

в) старезна, без ока, кульгава;            

г) золота, на місяць схожа.

5. Що "Забула внучка в баби..." 

а) хустинку;           б) кепку;          в) черевички;           г) книги.

6.Неправильним є твердження: 

а) лебедиха голосно прокричала слово «Україна»;  

б)лиш одна сова пір’я чистить, інші очима світяться; 

в) «сині очі», «хмарина темно-синя» - це епітети; 

г) у вірші «Розмова» згадується літак.

7. Встановіть відповідність та оберіть правильну відповідь: 

  1.     Тарас Шевченко                                               а) «Мрії»   

2- Леся Українка                                                   б) «Теплота родинного інтиму» 

3- Ірина Жиленко                                                  в) «Колискова»  

4- Станіслав Чернілевський                                  г) «Жар-птиця»

                                                                               д) «Іван Підкова»               2 бали

8. Особливістю творчості Ігоря Калинця : 

а) вірші присвячені історичному минулому України; 

б)переважає княжа тематика; 

в) вірші написані здебільшого у формі діалогу; 

г) в поезіях нема розділових знаків.

9. Які обов’язки виконував гном , що жив у буфеті? Пояснити, чому, на ваш погляд, він у домі людини був уже третє століття?

10. Написати твір-міркування «У чому щастя людини» (на основі прочитаних віршів).                                                                                                            2 бали

 

 

                          Контрольна робота                                                 6 клас

                                 Чуття гармонії у слові

2 варіант

1.Назвати автора віршів «Розмова» , «Колискова», «Зорі й місяць»:

а)Т.Шевченко;    

б)І.Жиленко;     

в)С.Чернілевський;     

г)І.Андрусяк.

2.У вірші "Як дитиною, бувало..." Лесі Українки лірична героїня нікому не зізнавалася про свій біль, тому що...

а) не любила привертати до себе увагу;        

б) не хотіла засмучувати рідних;

в) боялася, що її покарають;                                

г) була гордою.

3.Вірш, у якому зображено сум козака, що потрапив на чужину й не може повернутися додому: 

а) «Співець»;        б) «Іван Підкова»;          в) «Думка»;           г) «Розмова».

4. Чим  мати прив’язала хату до небес у вірші «Теплота родинного інтиму»:  а)золотим ланцюжком;               

б)мотузочком диму; 

в)родинним теплом;                    

г)своїми думками.

5. Буфетного гнома у творі названо: 

а)стареньким;         б)мудрим;              в)гордовитим;          г)чемним.

6.Неправильним є твердження: 

а)стежечка порівнюється з веретеном;           

б)блискавка названа королевою; 

в)надягла веселка стрічок як у свято;            

г)втік дим … просто у синіх джинсах.

7.Встановіть відповідність та оберіть правильну відповідь:

1-Тарас Шевченко                                  а) «Зорі й місяць»  

2- Леся Українка                                     б) «Забула внучка в баби черевички»

3- Ірина Жиленко                                   в) «Тиша морська» 

4-Станіслав Чернілевський                    г) «Думка» 

                                                                д) «Гном у буфеті»                 2 бали

8.Возвеличення мужності, героїзму козаків та отамана, їх сили волі, братерської дружби, які так необхідні в здобутті перемоги над ворогом  - це мотив поезії : 

а) «Співець»;   

б) «Зорі й місяць»;    

в) «Іван Підкова»;   

г) «Тече вода в синє море».

9. Описати настрої та почуття, висвітлені в поезіях С.Чернілевського.

10.Написати твір-міркування «У чому чаруюча краса дивосвіту» (на основі прочитаних віршів).                                                                                2 бали

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стеценко Антоніна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 грудня 2023
Переглядів
6351
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку