Діагностувальна робота « Дієслово»
Варіант 1
А) хто?, що?
Б) який?, яка?, яке?
В) що робить? що роблять? що робив?
2 . Вибери в якому рядку дієслово:
А) сіяти
Б) сяйво
В) осяйний
3. До іменників добери дієслова:
Гроза-____________, трави-_____________,
Сонце-___________, пташки- ___________.
4. Добери протилежні дієслова:
Сміються-_____________, літає-________________,
Будує-________________, ожива-______________.
5. Добери близькі за значенням дієслова:
Сумує-______________ , сміється-______________.
6. Запиши текст , вставляючи дієслова за змістом.
_________весняне сонечко. В рівчаках ________струмки. Вже останній сніг ________________. За вікном ____________ластівки. Скоро _______________
пташенята. Батьки ____________дітям комах. Малята швидко __________.
Мені було дуже легко |
Мені потрібна допомога вчителя |
Мені було складно |
|
|
|
Діагностувальна робота «Дієслово»
А) Називають предмет
Б) Називають ознаку предмета
В) Називають дію предмета.
2. Вибери в якому рядку дієслово:
А) стрибок
Б) стрибає
В) стрибунка
3. До іменників добери дієслова:
Соловейко-_____________, риба_________________,
метелик-_______________, зима-_________________.
4. Добери протилежні дієслова:
Радіє-____________, зайшло-______________,
Забути-___________, опустив-____________.
5.Добери близькі за значенням дієслова.
Плаче -________________, радіє__________________.
6.Запиши текст, вставляючи пропущені дієслова.
Роман___________ у тролейбусі. На зупинці ____________жінка з дитиною. Хлопчик швидко_____________з місця. Він __________ до жінки і _____________ сісти. Жінка __________ і ___________ за повагу до неї.
Батьки гарно_____________ сина.
Мені було дуже легко |
Мені потрібна допомога вчителя |
Мені було складно |
|
|
|