1. Познач правильне твердження. Дієслово це - …А) частина мови, що називає предмет та відповідає на запитання Хто? Що?Б) частина мови, що означає дію предмета та відповідає на запитання що робити? Що робив? Що робила? Що робили? Що роблять?В) частина мови, що вказує на ознаку предмета та відповідає на запитання Який? Яка? Яке? Які? Діагностувальна робота з української мови у 3 класіТема. Дієслово
Номер слайду 2
2. Познач рядок, у якому записані тільки дієслова: А) Робота, сніг, синіє. Б) Синіли, працювати, сніжить. В) Сніжний, працювати, синька.3. Познач слово, яке є антонімом до слова відпочивати: А) очікувати. Б) лежати. В) працювати
Номер слайду 3
4 Познач слово, яке є синонімом до слова мріяти: А) запитати. Б) фантазувати. В) виконувати5. Запиши речення, розкриваючи дужки. Риба (не)може жити без води. Хлопчик (не)прийшов до школи. Взимку сонце (не)світить
Номер слайду 4
6. Запиши подані дієслова в таблицю. Вирішив, напише, свистить, відвідав, стогне, відкрила, прийшов, побачить, намалює, писав, прибіжить, плаче, побудує, спить, співає. Минулий час. Теперішній час. Майбутній час
Номер слайду 5
7. Випиши з тексту дієслова. Визнач час дієслів. Сумна сова дружить з веселим жайворонком. Уранці вона ще спить, а жайворонок уже прокинувся. Тільки надвечір він прилітає до сови. Його день закінчувався – її ніч тільки розпочиналася. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Номер слайду 6
8. Обери дієслова майбутнього часу та склади з ними речення: посміхається, одягнув, співатимуть, читає, посміхався, відпочиватиму, читатиму. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Номер слайду 7
Бланк оцінювання діагностувальної роботи № завдання. Рівень реалізації навчальної діяльностіОчікувані результати навчання. Примітки1 Розпізнавання об'єкта вивчення. Обирає правильне твердження із запропонованих2 Розпізнавання об'єкта вивчення. Визначає дієслова за запитаннями3 Репродуктивний. Визначає дієслова – антоніми 4 Репродуктивний. Визначає дієслова – синоніми5 Репродуктивний. Записує не з дієсловами окремо 6 Продуктивний. Визначає часи дієслів7 Продуктивний. Розпізнає дієслова в тексті та визначає час8 Продуктивно - творчий. Обирає дієслова майбутнього часу та складає з ними речення