Діагностувальна робота для дитини з особливими освітніми потребами
(модифікація навчальної програми, ІV рівень підтримки)
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО
І-ІІ рівень (6 балів)
Виконайте тестові завдання, виберіть ОДНУ правильну відповідь.
1. Букву Е треба писати на місці пропуску в слові
А тр..вожний Б ш..потіти
В д..ректор Г заст..лати
2. Апостроф треба писати на місці пропуску в слові
А з..економити Б дерев..яний
В св..ятковий Г духм..яний
3. З м’яким знаком треба писати слово
А промін..чик Б мен..ший
В у хатин..ці Г у скрин..ці
4. Подвоєні букви треба писати в слові
А знан..я Б любов..ю
В чест..ю Г качен..я
5. Суфікс -ськ- матиме прикметник
А брат..кий Б ткач..кий
В юнак ..кий Г козак...кий
6. У лапки не треба брати власну назву
А печиво Журавлик Б кінофільм Захар Беркут
В планета Юпітер Г літак Атаман
ІІІ рівень (3 бали)
Спишіть поезію Ліни Костенко . Доберіть заголовок. Підкресліть іменники прямою лінією, а прикметники – хвилястою лінією.
Іще не сніг і навіть ще не іній,
ще чути в полі голос череди.
Здригнувся заєць — ліс такий осінній,
куди не ступиш, все щось шарудить!
Чи, може, це спинається грибочок?
Чи, може, це скрадається хижак?
То пролетить березовий листочок,
То пробіжить невидимий їжак…
Ліна Костенко
ІV рівень (3 бали)
Складіть 1-3 речення про захисників і захисниць нашої країни.