Діагностувальна робота 2клас НУШ
Тема « Іменник »
Варіант 1
Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________
1. Слова, які відповідають на питання хто? що? називають :
a) дію предмета;
б) ознаку предмета;
в) назву предмета.
2. Підкресли слово, яке називає назву предмета:
a) калина;
б) весела;
в) співає.
3. Що означають слова, які відповідають на питання хто?
а) назви людей і тварин;
б) назви та ознаки предметів.
4.Запиши слова в два стовпчика.
Сопілка, вовк, горобець, ромашка, дідусь, шоколад.
Хто? |
Що? |
|
|
|
|
|
|
5. Поставте іменники у форму однини та запишіть їх. Позначте закінчення.
гриби __________________ , телевізори________________________ ,
парти________________ , плити _________________________ .
6.Придумай імена людям та запишіть їх.
Дівчинка __________________ , дідусь ___________________ ,
бабуся _______________ .
Самооцінювання.
Як тобі було виконувати завдання?
|
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
|
Оцінювання
|
має значні успіхи |
|
демонструє помітний прогрес |
|
досягає результату з допомогою вчителя |
|
потребує значної уваги і допомоги |
Діагностувальна робота 2клас НУШ
Тема « Іменник »
2 варіант
Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________
1.Слова, що називають назву предметів, відповідають на питання:
а) хто? що?;
б) який? яка? яке? які?;
в) що робить? що зробить?
2.Підкресли слово, яке називає назву предмета:
а)танцювати ;
б) малина;
в) веселий.
3. Що означають слова, які відповідають на питання що?
а) назви людей і тварин
б) ознаки предметів
4.Запиши слова в два стовпчика.
Черепаха, диван, крокодил, береза, шафа, сова.
Хто? |
Що? |
|
|
|
|
|
|
5. Поставте іменники у форму однини та запишіть їх. Позначте закінчення.
Олівці__________________ , книжки________________________ ,
фарби _________________ , альбоми _________________________ .
6.Придумай клички тваринам та запишіть їх.
Дівчинка __________________ , кролик___________________ ,
кінь_______________ .
Самооцінювання.
Як тобі було виконувати завдання?
|
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
|
Оцінювання
|
має значні успіхи |
|
демонструє помітний прогрес |
|
досягає результату з допомогою вчителя |
|
потребує значної уваги і допомоги |