Діагностувальна робота "Іменник"

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для 2 класу. Мовна тема "Іменник", 2 клас НУШ До підручника "Українська мова та читання" Іщенко О. Л., Логачевська С. П.
Перегляд файлу

   Діагностувальна робота            2клас НУШ

Тема « Іменник »

Варіант 1

Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________

      1. Слова, які відповідають на питання  хто? що? називають :

        a) дію предмета;

        б) ознаку предмета;

       в) назву предмета.

      2. Підкресли слово, яке називає назву предмета:

                a) калина;

        б) весела;

        в) співає.

3. Що означають слова, які відповідають на питання хто?

   а) назви людей і тварин;

   б) назви та ознаки предметів.

4.Запиши слова в два стовпчика.

    Сопілка, вовк, горобець, ромашка, дідусь, шоколад.

           

      Хто? 

   Що?

 

 

 

 

 

 

 

5. Поставте іменники у форму однини та запишіть їх. Позначте закінчення.

гриби __________________ ,      телевізори________________________ ,

      парти________________ ,      плити  _________________________ .

 

6.Придумай імена людям  та запишіть їх.

Дівчинка __________________ , дідусь ___________________ ,

бабуся _______________ .

 

Самооцінювання.

 

Як тобі було виконувати завдання?

 

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

 

 

Оцінювання

 

 має значні успіхи

 

демонструє помітний прогрес

 

 досягає результату з допомогою вчителя

 

потребує значної уваги і допомоги

 

                   Діагностувальна робота                    2клас НУШ

Тема « Іменник »

 2 варіант

Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________

 1.Слова, що називають назву предметів, відповідають на питання:

 а) хто? що?;

 б) який? яка? яке? які?;

 в) що робить? що зробить?

2.Підкресли слово, яке називає назву предмета:

 а)танцювати ;

 б) малина;

 в) веселий.

3. Що означають слова, які відповідають на питання що?

 а) назви людей і тварин

 б) ознаки предметів

4.Запиши слова в два стовпчика.

Черепаха, диван, крокодил, береза, шафа, сова.

 

 

      Хто? 

   Що?

 

 

 

 

 

 

         

5. Поставте іменники у форму однини та запишіть їх. Позначте закінчення.

Олівці__________________ ,      книжки________________________ ,

фарби _________________ ,      альбоми _________________________ .

6.Придумай клички тваринам та запишіть їх.

Дівчинка  __________________ , кролик___________________ ,

 кінь_______________ .

 

Самооцінювання.

Як тобі було виконувати завдання?

 

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

 

Оцінювання

 

 має значні успіхи

 

демонструє помітний прогрес

 

 досягає результату з допомогою вчителя

 

потребує значної уваги і допомоги

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Контрольні роботи
НУШ
Інкл
Додано
13 березня 2023
Переглядів
188
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку