Діагностувальна робота. Мовна тема "Іменник"

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови 4 клас. Мовна тема "Іменник" І семестр.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з української мови. Мовна тема «Іменник»

ПІ______________________________________ Дата______________________________

 

І варіант

  1. Познач визначення, яке стосується іменника.

а) вказує на ознаку предмета і відповідає на питання який? яка? яке?які?

б) означає назву предмета і відповідає на питання хто? що?

в) означає дію і відповідає на питання що робить? що роблять? що робив? що зробив?

  1. Познач рядок, який містить тільки іменники.

а) гора, висота, низький, легенько;

б) їжак, тінь, розмова, відповідь;

в) розмовляти, чистота, Оленка, радість.

  1. Познач рядок, який містить і власні, і загальні назви.

а) Дніпро, Крим, Марина Сергіївна, Хрещатик;

б) Дунай, Чернігівщина, Донецьк, Петренко.

в) місто, Харків, Степан, ім’я.

  1. Вибери рядок тільки з іменниками чоловічого роду.

а) сад, лапа, лопата, лан;

б) автобус, потяг, таксі, трамвай;

в) Київ, вітер, вектор, шампунь.

  1. Познач рядок, у якому всі іменники подані в однині.

а) одяг, зошити, небо, парти;

б) лампа, апельсин, автомобілі, область;

в) дорога, фрукт, небо, новина.

6. В якому відмінку вжиті іменники на дорозі, у книзі, на боці, у вусі?

 а) у називному;

 б) у давальному;

 в) у місцевому.

  1. Познач рядок, у якому записані конкретні іменники.

а) успіх, вода, щастя, дерево;

б) птахи, сум, вікно, листочок;

в) журавлі, школа, осінь.

8. Познач групу іменників, які в місцевому відмінку множини мають закінчення –ах:

 а) береги, школи, сади, села;

 б) лінії, моря, поля, пісні.

     9. Подані іменники запиши в початковій формі.

Зошити  ______________________________________________________

На вікні _____________________________________________________

Із темряви ____________________________________________________

10. Познач відмінки у виділених іменниках.

 

Оля милувалася квітами. Хлопчик радів подарункові. Над полем красувалася веселка. Дівчинка намалювала кошеня. Взимку діти підгодовували птахів. На лавочці сиділи діти. Оленці сподобалася екскурсія. Володю, принеси водички.

11. Постав іменники у форму орудного відмінку однини.

Андрій- ___________________, успіх- _________________, зозуля- ___________________,

січень- _________________, миша- ________________, краса- ___________________,

півонія- ______________________, душ- ________________.

12. Зміни подані слова так, щоб відбулося чергування голосних.

Рік - _____________, лебідь- ____________________, джміль- _____________________.

 

 

 

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота з української мови. Мовна тема «Іменник»

ПІ______________________________________ Дата______________________________

 

ІІ варіант

1.Познач визначення, яке стосується іменника.

а) означає назву предмета і відповідає на питання хто? що

б) вказує на ознаку предмета і відповідає на питання який? яка? яке?які?

 в) означає дію і відповідає на питання що робить? що роблять? що робив? що зробив?

2.Познач рядок, який містить тільки іменники.

а) нора, висота, високий, ясненько;

б) лев, дідусь, письмо, добро;

в) писати, стіл, Олесь, щастя.

3.Познач рядок, який містить і власні, і загальні назви.

а) Дніпро, Крим, Марина Сергіївна, Хрещатик;

б) Дунай, Харківщина, Україна, Матвієнко.

в) річка, Дніпро, Слобожанське, село.

4.Вибери рядок тільки з іменниками жіночого роду.

а) калина, лапа, хлібина, жаба;

б) автобус, потяг, літак, трамвай;

в) Київ, вітер, вектор, шампунь.

5.Познач рядок, у якому всі іменники подані в множині.

а) Ножиці, зошити, олівці, парти;

б) лампи, апельсин, автомобілі, область;

в) дорога, фрукт, небо, новина.

6.В якому відмінку вжиті іменники на порозі, у лузі, на уроці, у льосі?

 а) у називному;

 б) у давальному;

 в) у місцевому.

7.Познач рядок, у якому записані абстрактні іменники.

а) успіх, вода, щастя, дерево;

б) радість, тиша, вітання, журба;

в) .птахи, сум, вікно, листочок.

8. Познач групу іменників, які в місцевому відмінку множини мають закінчення –ях:

 а) береги, школи, сади, села;

 б) лінії, моря, поля, пісні.

     9. Подані іменники запиши в початковій формі.

Малюнки  ______________________________________________________

Над дошкою _____________________________________________________

Із саду ____________________________________________________

10. Познач відмінки у виділених іменниках.

 

Оля милувалася квітами. Хлопчик радів подарункові. Над полем красувалася веселка. Дівчинка намалювала кошеня. Взимку діти підгодовували птахів. На лавочці сиділи діти. Оленці сподобалася екскурсія. Романе, принеси водички.

11. Постав іменники у форму орудного відмінку однини.

Герой- ___________________, сад- _________________, картопля- ___________________,

березень- _________________, груша- ________________, тиша- ___________________,

хвоя- ______________________, глядач- _____________________.

12. Зміни подані слова так, щоб відбулося чергування голосних.

Пиріг - ________________, піч- ____________________, шість- _____________________.

 

 

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 червня 2022
Переглядів
1448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку