Діагностувальна робота з української мови. Мовна тема «Іменник»
ПІ______________________________________ Дата______________________________
І варіант
а) вказує на ознаку предмета і відповідає на питання який? яка? яке?які?
б) означає назву предмета і відповідає на питання хто? що?
в) означає дію і відповідає на питання що робить? що роблять? що робив? що зробив?
а) гора, висота, низький, легенько;
б) їжак, тінь, розмова, відповідь;
в) розмовляти, чистота, Оленка, радість.
а) Дніпро, Крим, Марина Сергіївна, Хрещатик;
б) Дунай, Чернігівщина, Донецьк, Петренко.
в) місто, Харків, Степан, ім’я.
а) сад, лапа, лопата, лан;
б) автобус, потяг, таксі, трамвай;
в) Київ, вітер, вектор, шампунь.
а) одяг, зошити, небо, парти;
б) лампа, апельсин, автомобілі, область;
в) дорога, фрукт, небо, новина.
6. В якому відмінку вжиті іменники на дорозі, у книзі, на боці, у вусі?
а) у називному;
б) у давальному;
в) у місцевому.
а) успіх, вода, щастя, дерево;
б) птахи, сум, вікно, листочок;
в) журавлі, школа, осінь.
8. Познач групу іменників, які в місцевому відмінку множини мають закінчення –ах:
а) береги, школи, сади, села;
б) лінії, моря, поля, пісні.
9. Подані іменники запиши в початковій формі.
Зошити ______________________________________________________
На вікні _____________________________________________________
Із темряви ____________________________________________________
10. Познач відмінки у виділених іменниках.
Оля милувалася квітами. Хлопчик радів подарункові. Над полем красувалася веселка. Дівчинка намалювала кошеня. Взимку діти підгодовували птахів. На лавочці сиділи діти. Оленці сподобалася екскурсія. Володю, принеси водички.
11. Постав іменники у форму орудного відмінку однини.
Андрій- ___________________, успіх- _________________, зозуля- ___________________,
січень- _________________, миша- ________________, краса- ___________________,
півонія- ______________________, душ- ________________.
12. Зміни подані слова так, щоб відбулося чергування голосних.
Рік - _____________, лебідь- ____________________, джміль- _____________________.
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
|
Діагностувальна робота з української мови. Мовна тема «Іменник»
ПІ______________________________________ Дата______________________________
ІІ варіант
1.Познач визначення, яке стосується іменника.
а) означає назву предмета і відповідає на питання хто? що
б) вказує на ознаку предмета і відповідає на питання який? яка? яке?які?
в) означає дію і відповідає на питання що робить? що роблять? що робив? що зробив?
2.Познач рядок, який містить тільки іменники.
а) нора, висота, високий, ясненько;
б) лев, дідусь, письмо, добро;
в) писати, стіл, Олесь, щастя.
3.Познач рядок, який містить і власні, і загальні назви.
а) Дніпро, Крим, Марина Сергіївна, Хрещатик;
б) Дунай, Харківщина, Україна, Матвієнко.
в) річка, Дніпро, Слобожанське, село.
4.Вибери рядок тільки з іменниками жіночого роду.
а) калина, лапа, хлібина, жаба;
б) автобус, потяг, літак, трамвай;
в) Київ, вітер, вектор, шампунь.
5.Познач рядок, у якому всі іменники подані в множині.
а) Ножиці, зошити, олівці, парти;
б) лампи, апельсин, автомобілі, область;
в) дорога, фрукт, небо, новина.
6.В якому відмінку вжиті іменники на порозі, у лузі, на уроці, у льосі?
а) у називному;
б) у давальному;
в) у місцевому.
7.Познач рядок, у якому записані абстрактні іменники.
а) успіх, вода, щастя, дерево;
б) радість, тиша, вітання, журба;
в) .птахи, сум, вікно, листочок.
8. Познач групу іменників, які в місцевому відмінку множини мають закінчення –ях:
а) береги, школи, сади, села;
б) лінії, моря, поля, пісні.
9. Подані іменники запиши в початковій формі.
Малюнки ______________________________________________________
Над дошкою _____________________________________________________
Із саду ____________________________________________________
10. Познач відмінки у виділених іменниках.
Оля милувалася квітами. Хлопчик радів подарункові. Над полем красувалася веселка. Дівчинка намалювала кошеня. Взимку діти підгодовували птахів. На лавочці сиділи діти. Оленці сподобалася екскурсія. Романе, принеси водички.
11. Постав іменники у форму орудного відмінку однини.
Герой- ___________________, сад- _________________, картопля- ___________________,
березень- _________________, груша- ________________, тиша- ___________________,
хвоя- ______________________, глядач- _____________________.
12. Зміни подані слова так, щоб відбулося чергування голосних.
Пиріг - ________________, піч- ____________________, шість- _____________________.
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |