Календарно-тематичний план
з української мови до підручника «Українська мова та читання» для 4 класу (автори І. Большакова, І. Хворостяний)
4 години на тиждень
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
|
|
|
І семестр |
|
|
|
Розділ 1. Мова і мовлення |
|
1 |
|
Я вивчаю українську мову. Вступна діагностувальна робота |
с. 6 |
2 |
|
Повторення. Текст. Речення. Слово |
с. 7 |
3 |
|
Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. |
с. 8 |
4 |
|
Повторення. Текст. Речення. Слово - 1 |
с. 13 |
5 |
|
Розвиток мовлення. Інструкція |
с. 15 |
6 |
|
Повторення. Текст. Речення. Слово - 2 |
с. 16 |
7 |
|
Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення |
с. 21 |
8 |
|
Ситуація спілкування. Стилі мовлення |
с. 23 |
9 |
|
Ситуація спілкування. Діалог і монолог |
с. 25 |
10 |
|
Писемне мовлення. Роди літератури. |
с. 28 |
11 |
|
Писемне мовлення. Есе |
с. 30 |
12 |
|
Розвиток мовлення. Есе |
с. 32 |
13 |
|
Текст. Речення. Однорідні члени речення. |
с. 33 |
14 |
|
Однорідні члени речення, з’єднані сполучником і |
с. 35 |
15 |
|
Однорідні члени речення, з’єднані повторюваним сполучником і. |
с. 37 |
16 |
|
Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками а, але |
с. 39 |
17 |
|
Однорідні члени речення. Повторення. |
с. 41 |
18 |
|
Повторення. Що я знаю / умію? |
с. 43 |
19 |
|
Діагностична робота № 1. Діалог |
|
|
|
Розділ 2. Звуки і букви |
|
20 |
|
Орфограма. Поняття про міфи |
с. 44 |
23 |
|
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. |
с. 46 |
24 |
|
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. |
с. 50 |
25 |
|
Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний |
с. 53 |
26 |
|
Правопис слів з орфограмою апостроф у корені слова. |
с. 54 |
27 |
|
Розвиток мовлення. Текст-міркування за малюнком Передбачаю наслідки |
с. 56 |
28 |
|
Повторення. Що я знаю / умію? |
с. 56 |
29 |
|
Діагностувальна робота № 2. Диктант |
|
|
|
Розділ 3. Лексичне значення слова |
|
30 |
|
Значення слова. Однозначні та багатозначні слова |
с. 57 |
31 |
|
Багатозначні слова й омоніми |
с. 59 |
32 |
|
Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова |
с. 61 |
33 |
|
Синоніми |
с. 65 |
34 |
|
Антоніми |
с. 68 |
35 |
|
Поняття про фразеологізми |
с. 72 |
36 |
|
Уживання фразеологізмів |
с. 74 |
37 |
|
Розвиток мовлення. Розв’язую проблему |
с. 76 |
38 |
|
Повторення. Що я знаю / умію? |
с. 76 |
39 |
|
Діагностувальна робота № 3. Письмовий переказ |
|
|
|
Розділ 4. Слово. Будова слова |
|
40 |
|
Повторення про будову слова |
с. 77 |
41 |
|
Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів |
с. 78 |
42 |
|
Творення складних слів |
с. 80 |
43 |
|
Розвиток мовлення. Казка про тварин |
с. 88 |
44 |
|
Повторення. Що я знаю / умію? |
с. 88 |
45 |
|
Діагностична робота з мовної теми № 4 «Слово. Будова» |
|
|
|
Розділ 5. Слово. Частини мови |
|
46 |
|
Самостійні та службові частини мови |
с. 89 |
47 |
|
Іменник як частина мови |
с. 90 |
48-49 |
|
Відмінювання іменників |
с. 94 |
50 |
|
Називний відмінок іменників |
с. 95 |
51 |
|
Розвиток мовлення. Описую різні погляди |
с. 97 |
52 |
|
Родовий відмінок іменників |
с. 97 |
53 |
|
Давальний відмінок іменників. |
с. 101 |
54 |
|
Розвиток мовлення. Текст-розповідь |
с. 107 |
55 |
|
Знахідний відмінок іменників. |
с. 107 |
56 |
|
Орудний відмінок іменників. |
с. 114 |
57 |
|
Місцевий відмінок іменників |
с. 120 |
58 |
|
Кличний відмінок іменників |
с. 125 |
59 |
|
Відмінювання іменників у множині |
с. 126 |
60 |
|
Повторення. Що я знаю / умію? |
с. 127 |
61 |
|
Діагностувальна робота № 5. Списування |
|
62 |
|
Розвиток мовлення. Досліджую тему |
с. 127 |
63 |
|
Підсумковий урок семестру |
|