Діагностувальна робота "Народна та літературна казка"

Про матеріал
Діагностувальна робота "Народна та літературна казка" для учнів 5 класу НУШ до підручника "Зарубіжна література 5 клас" О. Ніколенко
Перегляд файлу

Дата ________________                             Прізвище та ім’я _________________________                                                        

Діагностична робота №2

Народна та літературна казка

І-ІІ рівні (обрати одну правильну відповідь   0,5 б. за кожну відповідь)

 1.  Фольклор – це…

А) витвір мистецтва      Б) усна народна творчість       В) казки народів світу.

______________

2. Світова література – це…

А) народні твори;    Б)сукупність жанрів;  В) сукупність персонажів.

Г) сукупність творів народів світу

______________

3.   Як слуги Момотаро допопогли йому побороти чудовиськ?

 А) Фазан кинувся дзьобати очі, мавпа -дряпати обличчя, а собака - кусати за ноги.

 Б) Фазан кинувся дряпати обличчя, мавпа - дзьобати очі, а собака – кусати за ноги

 В)Фазан кинувся дзьобати очі , дряпати обличчя, а собака – кусати за ноги

 Г) Фазан кинувся дзьобати очі, мавпа -кусати за ноги, а собака – дряпати обличчя.

_____________

4.  Навіщо брати Грімм записували народні казки?

А) для розваги своїх дітей

Б) щоб зберегти пам’ятки народної культури

В) для власних потреб

Г) збирали матеріали для власних творів;  

_____________

5. Що відбувалося на землі, коли падчірка трусила перину й подушки?

А) здіймалася буря  Б) сипався град  В)  ішов сніг    Г) ішов сніг та сильна буря

_____________

6.  Шакала Чандараву видали перед звірами:

А) фарба, що злізла й витерлася.

Б) його симпатія до подруги

В) його ображені родичі;  

Г) його власне виття;  

_____________

7. Що найбільше сподобалося пані Метелиці у пасербиці?

А) працьовитість.

Б) доброта і чесність;

В) вірність рідній домівці

Г) краса.

_____________

8. Казка, яку написав конкретний автор, називається:

А) фольклорна    Б) літературна    В) народна .

_____________

9. Назвіть, хто з героїв допомагав Хлопчику- Зірці знайти золоті монети:

А) лісоруб    Б) прокажений    В) зайченя     Г) білченя.

_____________

10. Події, описані в казці «Хлопчик - Зірка» відбуваються:

А) навесні    Б) восени    В) взимку     Г) влітку.

_____________

11. З якою квіткою порівнює Оскар Уайльд волосся Хлопчика-зірки?

А) фіалки      Б) нарциса    В) троянди     Г) лілії.

_____________

12. У містечку, в якому жив Чарлі, найбільшим підприємством була:

А) кондитерська фабрика Б) цукрова фабрика В) шоколадна фабрика Г) карамельна фабрика.

_____________

ІІІ-ІV рівень (завдання на відповідність 2 б.)

13. Установіть відповідності між назвою казки та героєм..

  1. «Хлопчик- Зірка»                                               А дідусь Джо
  2. «Снігова королева»                                            Б жебрачка
  3. «Чарлі і шоколадна фабрика»                           В олов’яний солдатик

                                                                              Г бабуся- чаклунка.

____________

 14. Установіть відповідність між героєм та рисами його вдачі.

1.Снігова Королева                                          А жорстока, немилосердна, егоїстка

2.Верука Солт                                                   Б вродлива, холодна, загадкова

3.Дружина лісоруба                                         В вередлива, вимоглива, егоїстка

                                                                              Г весела, красива, милосердна.

 

15. Установіть відповідність між персонажами творів та їхнім описом:

1. «…З лісу назустріч їм виїхала дівчина на баскому коні — Герда його впізнала, бо він колись віз її золоту карету. Дівчина була в яскравій червоній шапочці і з пістолетами за поясом.»                                   

2. «..на знімку був дев’ятирічний хлопець, такий тілистий, ніби його надули велетенською помпою. З усього його тіла випиналися здоровезні обвислі складки жиру, а лице нагадувало потворну грудку тіста з маленькими смородинками очей, що зажерливо поглядали на світ…»

3. «…Я жую безперестанку, — кричала дівчина, — та коли почула про ті квитки містера Вонки, то відклала жуйку і перейшла на цукерки — мала надію, що мені пощастить. Тепер, зрозуміло, я знову жуватиму. Я дуже люблю жуйку. Не можу без неї жити. Жую цілісінькими днями, крім тих кількох хвилин, коли треба їсти...» (...)»

4.  «І що то був за дивовижний чоловік! На голові він мав чорний циліндр. А в руці тримав тростину з золотою бамбулькою. З його підборіддя стирчала акуратна чорна цапина борідка. А очі – очі він мав невимовно ясні. Здавалося, що вони весь час іскряться й мерехтять…»

5. «…Щороку він ставав усе гарнішим. Односельці дивувалися, бо всі вони були смагляві й темноволосі, а він був білим і витонченим, як слонова кістка, а його кучері були подібні на пелюстки золотого нарцису. Його губи були як червона квітка, а очі — як фіалки біля річечки з чистою водою, а його тіло було таким, як білосніжний нарцис у полі, де ще не ступала нога косаря»

6. «…дев’ятирічний хлопець сидів перед величезним телевізором, не зводячи очей з екрна, й дивився фільм…Він і сам бува обвішаний вісімнадцятьма іграшковими пістолетами й автоматами. Раз у раз він підстрибував і – тра-та-та! – давав довгі черги з котроїсь стрілячки…»

 

А) Розбійниця  із казки «Снігова королева» Ганса-Крістіана Андерсена              

Б) Хлопчик-Зірка із казки «Хлопчик-Зірка» Оскара Уйльда

В) Герда із казки «Снігова королева» Ганса-Крістіана Андерсена              

Г) Август Глуп із казки «Чарлі і шоколадна фабрика» Роальда Дала

Ґ) Віллі Вонка із казки «Чарлі і шоколадна фабрика» Роальда Дала

Д) Майк Тіві із казки «Чарлі і шоколадна фабрика» Роальда Дала

Е) Віолетта із казки «Чарлі і шоколадна фабрика» Роальда Дала

docx
Додано
22 грудня 2022
Переглядів
1830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку