Діагностувальна робота
« Нумерація багатоцифрових чисел», 4 клас, І семестр НУШ
1. Запиши цифрами числа.
________________________ - вісім тисяч двісті тридцять п’ять.
________________________ - тридцять одна тисяча двадцять.
________________________- шістдесят сім тисяч сто дев’яносто чотири.
________________________- сорок тисяч шістсот.
________________________- п’ятсот тисяч одинадцять.
2. Порівняй числа.
48 335 48 533 23 010 23 100
60 215 6 215 78 200 87 200
3. Визнач, скільки в числі 387 632 усього одиниць; усього десятків; усього сотень; усього тисяч; усього десятків тисяч; усього сотень тисяч.
4. Обчисли.
5000 + 7000 = 11 300+2= 745 - (345:5) =
10 000 - 4000 = 81 999+1= (745-345):5 =
5. Розв’яжи рівняння.
2408 – x = 964 b : 6 = 120
6. Задача.
В магазин привезли мішок цукру масою 42 кг. Першого дня витратили сьому частину всього цукру, а другого дня – шосту частину. Скільки кілограмів цукру залишилося?
7. Визнач і обери «зайву» геометричну фігуру?
Трикутник , чотирикутник, п’ятикутник, круг, многокутник.
8. Чому дорівнює сторона квадрата, якщо його периметр становить 12 см? Побудуй.
Самооцінювання
Завдання були дуже легкі |
Завдання були легкі |
Не знаю |
Необхідна була допомога |
|
|
|
|