Діагностувальна робота.
Перевірка мовних знань і вмінь «Будова слова»
Варіант І
1.Вибери рядок, у якому словосполучення вжито в прямому значенні:
А) золотий день;
Б) золота пшениця;
В) золота сережка.
2.Слова близькі за значенням – це…
А) антоніми;
Б) синоніми;
В) споріднені слова.
3.Закінчення слова – це…
А) кінцівка слова;
Б) змінна частина слова;
В) незмінна частина слова.
4.Частина слова, що стоїть перед коренем – це…
А) префікс;
Б) суфікс;
В) закінчення.
5.Розбери слова за будовою: ніч, замріяний, сніжнинка.
6. Запиши слова тільки ті, що пишуться з апострофом:
Св.ято, пір.їна, солов.їний, м.ята, мал.юнок.
7.Запиши речення і підкресли підмет і присудок.
Дмитро малює сніжну зиму.
Микола вивчив цікавий вірш про свято.
8. Зміни розповідне неокличне речення на запитальне неокличне та спонукальне окличне:
Катя і Таня вишивають сорочку.
Діагностувальна робота.
Перевірка мовних знань і вмінь «Будова слова»
Варіант ІІ
1.Вибери рядок, у якому словосполучення вжито в переносному значенні:
А) золотий ланцюжок;
Б) золота пшениця;
В) золота сережка.
2.Слова протилежні за значенням – це…
А) антоніми;
Б) синоніми;
В) споріднені слова.
3.Основа слова – це…
А) кінцівка слова;
Б) змінна частина слова;
В) частина слова без закінчення.
4.Частина слова, що стоїть після кореня – це…
А) префікс;
Б) суфікс;
В) закінчення.
5.Розбери слова за будовою: день, безводний, кулька.
6. Запиши слова тільки ті, що пишуться з апострофом:
П.ять, цв.ях, б.ють, в.юн, р.ясний.
7.Запиши речення і підкресли підмет і присудок.
Ангеліна ліпить снігову бабу.
Синичка збирає крихти.
8. Зміни розповідне неокличне речення на запитальне неокличне та спонукальне окличне:
Сергій і Степан малюють пейзаж.