Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь «Будова слова»

Про матеріал
Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь «Будова слова» розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
Перегляд файлу

Діагностувальна робота.

Перевірка мовних знань і вмінь «Будова слова»

Варіант І

1.Вибери рядок, у якому словосполучення вжито в прямому значенні:

А) золотий день;

Б) золота пшениця;

В) золота сережка.

2.Слова близькі за значенням – це…

А) антоніми;

Б) синоніми;

В) споріднені слова.

3.Закінчення слова – це…

А) кінцівка слова;

Б) змінна частина слова;

В) незмінна частина слова.

4.Частина слова, що стоїть перед коренем – це…

А) префікс;

Б) суфікс;

В) закінчення.

5.Розбери слова за будовою: ніч, замріяний, сніжнинка.

6. Запиши слова тільки ті, що пишуться з апострофом:

Св.ято, пір.їна, солов.їний, м.ята, мал.юнок.

Шаблон прописи в косую линейку - фото и картинки abrakadabra.fun

7.Запиши речення і підкресли підмет і присудок.

Дмитро малює сніжну зиму.

Микола вивчив цікавий вірш про свято.

Шаблон прописи в косую линейку - фото и картинки abrakadabra.fun

8. Зміни розповідне неокличне речення на запитальне неокличне та спонукальне окличне:

Катя і Таня вишивають сорочку.

Шаблон прописи в косую линейку - фото и картинки abrakadabra.fun

 

Діагностична робота. Інтегрований курс «Я досліджую світ»: природнича  освітня галузь. Тема 8 "РУХ і ЧАС". Тема "Що може рухатися?"

Діагностувальна робота.

Перевірка мовних знань і вмінь «Будова слова»

Варіант ІІ

1.Вибери рядок, у якому словосполучення вжито в переносному значенні:

А) золотий ланцюжок;

Б) золота пшениця;

В) золота сережка.

2.Слова протилежні за значенням – це…

А) антоніми;

Б) синоніми;

В) споріднені слова.

3.Основа слова – це…

А) кінцівка слова;

Б) змінна частина слова;

В) частина слова без закінчення.

4.Частина слова, що стоїть після кореня – це…

А) префікс;

Б) суфікс;

В) закінчення.

5.Розбери слова за будовою: день, безводний, кулька.

6. Запиши слова тільки ті, що пишуться з апострофом:

П.ять, цв.ях, б.ють, в.юн, р.ясний.

Шаблон прописи в косую линейку - фото и картинки abrakadabra.fun

7.Запиши речення і підкресли підмет і присудок.

Ангеліна ліпить снігову бабу.

Синичка збирає крихти.

Шаблон прописи в косую линейку - фото и картинки abrakadabra.fun

8. Зміни розповідне неокличне речення на запитальне неокличне та спонукальне окличне:

Сергій і Степан малюють пейзаж.

Шаблон прописи в косую линейку - фото и картинки abrakadabra.fun

 

Діагностична робота. Інтегрований курс «Я досліджую світ»: природнича  освітня галузь. Тема 8 "РУХ і ЧАС". Тема "Що може рухатися?"

docx
Додано
5 грудня 2023
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку