Діагностувальна робота
Письмовий переказ
1.Прослухати та проаналізувати поданий текст
«Ведмідь і мишка»
Спіймав якось ведмідь у своєму барлозі мишу. Почала мишка просити ведме-дя, щоб він її відпустив. І пообіцяла,що стане йому в пригоді. Посміявся ведмідь з такої помічниці і відпустив мишку.
Ось одного разу заплутався ведмідь у мисливських тенетах. Рвався, рвався – ніяк не виплутається.
Тут прибігла мишка, перегризла петлю й допомогла ведмедеві звільнитися
( 57 слів )
2.Словникова робота:
У тенетах - сітці для ловлі звірів, птахів;
3.Аналіз тексту за питаннями
1) Кого ведмідь спіймав у своєму барлозі ?
2) Про що попросила мишка у ведмедя?
3) Що мишка пообіцяла ведмедеві?
4)Що зробив ведмідь із мишкою?
5) Що трапилося з ведмедем одного разу?
6)Чи дотримала мишка свого слова?
4.Орієнтовний план переказу
1.Ведмідьспіймав мишку.
2.Попавведмідьу тенета.
3.Мишка дотримала свого слова.
Критерії оцінювання даної діагностувальної роботи
1.Взаємодієз іншими усно.
2.Створює письмові висловлювання.
3.Знаходить і виправляє орфографічні помилки.
4.Аналізує та редагує власне письмове висловлювання.