Діагностувальна робота " Повторення вивченого про звуки і букви"

Про матеріал

Завдання контрольної роботи розроблені для четвертокласників за підручником з української мови та читання М. Чабайовської. Метою даної роботи є виявити рівень знань з теми : "Досліджую фонематичні закономірності української мови.

Перегляд файлу

                                            

 

                                        Діагностувальна    робота  ( ІВ)

                           ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО ЗВУКИ І БУКВИ

 

 

  1.    Запиши транскрипцію поданих слів:

щастя -                                           довкілля –

 

  1.    Зроби звуко- буквений аналіз слова:

Лілія –

 

  1.    Встав префікси  – ПРЕ ; - ПРИ:

…. крутив, …. буває, ….  мудрий, ….  щедрий, ….писав.

 

  1.    З”єднай стрілочками:

 

                                            чашка

                                            гребінець

                                                      дощ

                                                      коса

         ОДНОЗНАЧНІ                    парта                        БАГАТОЗНАЧНІ

                                                      лінійка

                                                      замок

                                                      квітка

                                                      крило

 

  1.    Розбери за будовою:  ЛІТНІЙ    ,  РИБКА  , БЕЗЗУБИЙ

 

  1.    Зміни слово, щоб у корені відбулося чергування голосних звуків:

речі -                                      піч -                                        село –

 

  1.    Зміни слово, щоб у корені відбулося чергування приголосних звуків:

друг -  

молоко -   

комаха

 

  1.    Спиши слова, вставляючи, де потрібно апостроф:

 

ОБЇ ЗД , М ЯСО, БУР Я, В ЮН , СВ ЯТИЙ , ПРИ ЇХАТИ.

 

 

 

                                   Діагностувальна    робота   ( ІІВ)

                           ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО ЗВУКИ І БУКВИ

 

1) Запиши транскрипцію поданих слів:

            лящ  -                                           рілля –

 

2) Зроби звуко- буквений аналіз слова:

           лінія –

 

3) Встав префікси  – ПРЕ ; - ПРИ:

           …. будова , …. чистий , ….  нести, ….  хитрий, ….йшов.

 

4) З”єднай стрілочками:

 

                                                      ручка

                                                      зошит

                                                      перо

                                                      дерево

         ОДНОЗНАЧНІ                    мишка                        БАГАТОЗНАЧНІ

                                                      вазон

                                                      шофер

                                                      корінь

                                                      дошка

 

5) Розбери за будовою:  ВЕЧІРНІЙ    ,  ДУБОК  , БЕЗЛІСИЙ

 

6) Зміни слово, щоб у корені відбулося чергування голосних звуків:

           зірка -                                      воли -                                        вечеря –

 

7) Зміни слово, щоб у корені відбулося чергування приголосних звуків:

          берег -  

          лодка -   

          кожух  –

 

  1.    Спиши слова, вставляючи, де потрібно апостроф:

 

           ОБОВ ЯЗОК , СІМ Я,  БУР ЯК, СОЛОВ ЇНИЙ , СВ ЯТО , ПРИ ЄДНАТИ.

 

docx
Додано
25 вересня
Переглядів
247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку