Діагностувальна робота. Прикметник(2 клас)

Про матеріал
Діагностувальна робота з теми "Прикметник" містить серію завдань для перевірки знань з даної теми у здобувачів освіти 2 класу.
Перегляд файлу

Дата ___________________________  П І  __________________________________________

 

    Діагностувальна робота з української мови. Прикметник (2 клас)

1 варіант

1.На які питання відповідають прикметники:

  1. Хто? Що?
  2. Який ?Яка? Яке? Які?
  3. Що робити? Що зробити?

2.Підкресли прикметники:

Лісовий, ліс, золотий, золото, зелений, зелень, тихий, тиша.

3. Запиши прикметники, протилежні за значенням до поданих.

         Цукерка солодка, а лимон ________________.

         Цукор білий, а вугілля ________________.

4. Поєднай іменники з прикметниками.

                      сніг     *                                     *   чудовий

                      хурделиця   *                            *  білий

                      настрій    *                                *  сильна

5. Вибери з довідки відповідні прикметники та запиши їх.

Бурулька(яка?)_____________________ ____________________________________________

Дощ (який?)___________________________                             

Літо (яке?)___________________________

Олівці (які?)___________________________

 Слова для  довідки: прозора, рясний, спекотне, кольорові.

6. Спиши словосполучення, розкриваючи дужки.

Новенька (телефон),(зелений) трава, (смачний) яблуко, (цікаве) канікули.

________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

                                                     Самооцінювання

 

  Мені було важко  

Була потрібна допомога

Мені було легко

 

 

 

 

 

       Вчитель

Сформовано

 

Формується

 

 

 

 

 

 

Дата ___________________________  П І  _______________________________________

                                                 

Діагностувальна робота з української мови. Прикметник (2 клас)

                                                    2  варіант

1.На які питання відповідають прикметники:

  1. Хто? Що?
  2. Який ?Яка? Яке? Які?
  3. Що робити? Що зробити?

2.Підкреслити прикметники.

Зимовий, зимонька, радісний, радість, синій, синь, мильне, мило.

3. Запиши прикметники, протилежні за значенням до поданих.

         Зима холодна, а літо________________.

         Сосна висока, а калина __________________.

4.Поєднай іменники з прикметниками.

            вода      *                                *  холодна

                 полуниця   *                          *  кришталева

                 зима     *                                 *  червона

5. Вибери з довідки відповідні прикметники та запиши їх:

Ялинка (яка?)__________________________

Сніг (який?)___________________________                             

Курча (яке?)___________________________

Троянди (які?)   ___________________________

 Слова для  довідки: зелена, пухнастий, маленьке, пахучі.

 6. Спиши словосполучення, розкриваючи дужки.

(Вихований) дівчинка, (висока) дерево, (спекотна) день, (веселе) діти.

________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

                                                        Самооцінювання

 

  Мені було важко  

Була потрібна допомога

Мені було легко

 

 

 

 

 

       Вчитель

Сформовано

 

Формується

 

 

 

 

docx
Додано
21 січня
Переглядів
688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку